1 Laatst bewerkt door Jol321 (13-07-2008 22:22)

Onderwerp: Vroem, zoem, swing en feest

Donderdag: een auto voor Bennie. Moest maar een kleintje zijn (10 p). Zus 1 kreeg 2 weken geleden het Hawaii-lijf, zus 2 kreeg vorige week de tas en nu was broertje jarig, geen feest meer, maar ma kon natuurlijk niet achterblijven en ook voor zoonlief moest een taartje komen:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EGI4ZTZN.jpg

gevuld met Mona aardbeien/frambozen, frambozenjam en verse frambozen en aardbeien

Vrijdag: voor de afscheidspicknick van de oudste kleuters uit de bijenklas (helaas voor de kleuters: de taart was voor de ouders!)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RJGXUNWU.jpg

gevuld met Mona citroenkwark, lemoncurd en botercreme.

Zaterdag veel bakken voor het feestje van zondag en naar Doe Maar en na het concert tot 2.30 uur de taart voor zondag afmaken.....

Zondag: Floris wilde graag het thema "swingball" op zijn taart. Nog nooit van gehoord: kreeg van de ouders foto's doorgemaild en Swingball nagemaakt (= een tennisspel).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GHUPVJ7R.jpg

gevuld met witte chocoladeroom met verse frambozen en frambozenjam

En toen nog het kinderfeestje van mijn lieve nichtje gedaan: 6 enthousiaste meiden hebben prinsessen gemaakt. Moest wel heel erg lachen om de rechter: zij maakte een Gothic-prinses!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MZBZD84P.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ITDQE8VQ.jpg

de meiden hadden geluk: ik had nog witte chocoladeroom over, dus gebruikt voor de vulling van deze taartjes, met verse aardbeien en aardbeienjam.

En nu ben ik taartmoe! Bijna vakantie....

Groet, Jolanda

2

Re: Vroem, zoem, swing en feest

Hele mooie taarten allemaal, en de meiden hebben ook enorm hun best gedaan!

Groetjes, Tessa

3

zooo..je bent druk geweest!!!
mooi hoor allemaal :thumb:
leuk die meiden trots met hun prinsesjes ;)

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

4

Hele leuke taarten Jolanda...en swingball :/ ...daar heb ik nog nooit van gehoord...die prinsessen taarten zijn stuk voor stuk leuk...vooral die gothic is lachen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Gaaf!
Wat strak die auto...je bijtjes ook helemaal enig en de taartjes van de meiden...helemaal super leuk zeg!
Ben je aardig druk mee geweest zo te zien...geniet straks van je vakantie!

Alleen wanneer je houdt van wat je doet, kun je kwaliteit leveren.
Wil je al mijn foto's zien , klik dan op Mijn Album

6

Mijn god, vind ik dat ik soms te veel op mijn vork neem......jij doet nog gekker!!! Auto, bijenkorf en swingbal te gek en dan ook nog een workshop!?!??!

Je bent (TE ) gek!!!!

xxx

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Leuk, leuk, leuk, meid je bent zelf zo'n bezige bij ;) Jolanda het zijn weer mooie taarten  :thumb:  Enne die swingball ik begrijp hem nu ( blond he ) ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Bien schreef:

Mijn god, vind ik dat ik soms te veel op mijn vork neem......jij doet nog gekker!!! Auto, bijenkorf en swingbal te gek en dan ook nog een workshop!?!??!

Je bent (TE ) gek!!!!

xxx

Ja Bien, dat vind ik ook.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

Wat een supermooie auto. En je bijenkorf is ook te gek. Je swingbal(kende ik ook niet) ziet er ook super uit. En je workshop is geslaagd. Toppie gedaan, naamgenoot ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Hele leuke taarten! Knap gemaakt allemaal hoor!
Groetjes, Monique

11

ben helemaal weg van je bijenkorf.....super zeg, het autootje ziet er ook superstrak uit en swingbal, das zo'n tennisbal aan een elastiek op een paal waar je vreselijk voor uit moet kijken toch? :lol: ook super, en dan die trotse meidengezichten.....daar doe je het toch voor :D

Alles goed???? nee 3 fout

12

Schitterende taarten zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

He wat een gave taarten zeg! vidn je auto perfect gemaakt! En je bijtjes zijn ook zo schattig! Echt leuk!
Gaaf trouwens dat je een kinderfeestje hebt gegeven, lijkt me onwijs druk, maar wel leuk.

14

Echt stuk voor stuk mooie taarten..........

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Wauw, mooi joh!
Vooral die auto vind ik super.
De meiden van de workshop hebben ook hun best gedaan! Die gothic-prinses is lachen!!! :lol:

16

erg leuk gedaan, de bijenkorf blijft bij mij toch altijd wel favoriet.

Die gothic-prinses is trouwens wel erg origineel!

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

17

ik vind ze leuk.... die auto en die bijenkorf zijn tof!!
en ook nog een workshop jij verlangt vast net zoveel naar vakantie als ik doe...

zullen we samen een workshop NEE zeggen gaan volgens :D

18

Wat een leuke creaties allemaal! zeker dat autootje, zooo schattig is die!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

19

Karen75 schreef:

zullen we samen een workshop NEE zeggen gaan volgens :D

Lijkt me een goeie: volgens mij zijn er genoeg kandidaten te vinden hier op het forum!!

Maar ik was al begonnen: ik had er al tegen 1 NEE gezegd voor dit weekend, daar was ik achteraf toch wel heel erg blij om.

Groet, Jolanda

Ze zijn stuk voor stuk prachtig!!

21

Jee... wat een mooie taarten allemaal! Vind ze alledrie stuk voor stuk heel mooi afgewerkt! Je swingball ook erg origineel, de kids hier blijven dat ding ook altijd erg leuk vinden!
Die meiden hebben er ook allemaal wat leuks van gemaakt, zal een gezellig feestje zijn geweest en ik vind die gothic prinses super!!

22

helemaal leuk

23

Wat een leuke taarten allemaal: strak autootje en een 'gezellige' bijenkorf. Erg mooi!
En wat een drukte, inclusief workshop, maar wel leuk!

Groetjes, Marielle

24

Wat een geweldige taarten!!
Ze zijn alledrie ontzettend mooi en heel erg strak :Y

Ook je workshopje ziet er heel erg leuk uit :thumb:

xxx

25

Alle taarten top!! ERg mooi..maar wat een werk zeg....
Doe Maar was top he!! Manlief was er zaterdag ook!!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!