Onderwerp: Mega Mindy - glutenvrij

voor mijn 4 jarige dochter. Ze heeft de bloemen zelf gemaakt. eigenlijk moest de taart ovaal worden maar ik mocht hem niet bij snijden. gevuld met koenies aardbeienmouse (mmmmm) en aardbeienjam.
jikke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mega Mindy - glutenvrij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

voor mijn 4 jarige dochter. Ze heeft de bloemen zelf gemaakt. eigenlijk moest de taart ovaal worden maar ik mocht hem niet bij snijden. gevuld met koenies aardbeienmouse (mmmmm) en aardbeienjam.
jikke
Hoi,
Wat leuk dat je samen de taart hebt gemaakt, mijn docher (nu 8 jaar) vindt het ook altijd leuk om te helpen. Je dochter kan mooie bloemetjes maken!
Ik vind hem erg Leuk! Weer eens een andere MegaMindy taart, mooi door eenvoud! Mooie kleuren ook.
hee jikke, jij ook hier 
lief taartje hoor met al die bloempjes!
hee jikke, jij ook hier
lief taartje hoor met al die bloempjes!
Dat is niet mijn inbreng maar die van mijn dochter. Tja en die was jarig.
Leuk gemaakt en je dochter kan al goed bloemen maken maar ja, ze is dan ook al 4 he! 
Leuke taart!
Leuke taart hoor 
Fijn he dat je ze toch kan laten genieten van een glutenvrije taart die er ook nog eens mooi uitziet. Super vind ik het.. Wat gebruik jij als recept?
Gefeliciteerd voor je meisje! Ze heeft alvast een prachtige taart cadeau gekregen 
xxx
gefeliciteerd met je kleuter
....op naar school
je taarten zijn heel leuk geworden en leuk he samen doen
Fijn he dat je ze toch kan laten genieten van een glutenvrije taart die er ook nog eens mooi uitziet. Super vind ik het.. Wat gebruik jij als recept?
zoek even op glutenvrij. Het recept staat onder recepten. dit keer shar keuken gebruikt ging ook prima.
Leuk zeg!!
Die bloemetjes maken ht net even aparter.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mega Mindy - glutenvrij