1

Onderwerp: Mega Mindy - glutenvrij

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PB6WDLHB.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-GAZG7GRY.jpg

voor mijn 4 jarige dochter. Ze heeft de bloemen zelf gemaakt. eigenlijk moest de taart ovaal worden maar ik mocht hem niet bij snijden. gevuld met koenies aardbeienmouse (mmmmm) en aardbeienjam.
jikke

Re: Mega Mindy - glutenvrij

Hoi,

Wat leuk dat je samen de taart hebt gemaakt, mijn docher (nu 8 jaar) vindt het ook altijd leuk om te helpen. Je dochter kan mooie bloemetjes maken!

3

Ik vind hem erg Leuk! Weer eens een andere MegaMindy taart, mooi door eenvoud! Mooie kleuren ook.

4

hee jikke, jij ook hier ;)
lief taartje hoor met al die bloempjes!

5

chantal1980 schreef:

hee jikke, jij ook hier ;)
lief taartje hoor met al die bloempjes!

Dat is niet mijn inbreng maar die van mijn dochter. Tja en die was jarig.

6

Leuk gemaakt en je dochter kan al goed bloemen maken maar ja, ze is dan ook al 4 he! ;)

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

7

Leuke taart!

8

Leuke taart hoor ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Fijn he dat je ze toch kan laten genieten van een glutenvrije taart die er ook nog eens mooi uitziet. Super vind ik het.. Wat gebruik jij als recept?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Gefeliciteerd voor je meisje! Ze heeft alvast een prachtige taart cadeau gekregen :Y

xxx

11

gefeliciteerd met je kleuter :D....op naar school

je taarten zijn heel leuk geworden en leuk he samen doen

Alles goed???? nee 3 fout

12

jolanda71 schreef:

Fijn he dat je ze toch kan laten genieten van een glutenvrije taart die er ook nog eens mooi uitziet. Super vind ik het.. Wat gebruik jij als recept?

zoek even op glutenvrij. Het recept staat onder recepten. dit keer shar keuken gebruikt ging ook prima.

Leuk zeg!!
Die bloemetjes maken ht net even aparter.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

14

Leuk gemaakt :)