Onderwerp: help geen roomboter
helaas ik heb net een opdrachtje gekregen voor morgen... Ik heb alleen geen roomboter in huis zijn er andere manieren om botercreme te maken of om het marsepein te laten plakken???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » help geen roomboter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
helaas ik heb net een opdrachtje gekregen voor morgen... Ik heb alleen geen roomboter in huis zijn er andere manieren om botercreme te maken of om het marsepein te laten plakken???
Naar de buren?
Een lichtgekleurde jam gebruiken als plakmiddeltje (je kan de taart dan niet netjes afsmeren alleen, eindresultaat wat hobbeliger misschien?)
Evt. kan chocopasta ook nog...
ben al langs de buren geweest, maar helaas
gauw naar het station! de AH to go heeft dure pakjes roomboter en zijn tot laat open. Je mag ook naar de Bilt komen rijden hoor!
ik heb de botercreme ook weleens gemaakt met margarine en de mix van de webshop, vond ik toch ook erg lekker
helaas moet ik dan naar utrecht... en dat is 20 min rijden + het parkeergeld... en dat voor pakje roomboter
dat wordt hem niet... Ik hoop nu gewoon dat ze pas dinsdag uit t ziekenhuis mogen... dan heb ik maandag nog tijd.
Meerkerk? daar is toch aan de snelweg zo;n groot tankstation die 24/7 open is, die hebben meestal ook wel de snelle boodschappen, zoals brood en boter... misschien een tip?
Pasta of jam, afsmeren kan op zich wel met margarine & poedersuiker, vullen zou ik er niet mee doen
Ooit in een ver verleden heb ik het ook gedaan met margarine en poedersuiker.
het is opgelost ik heb al mijn familie en kennissen gebeld. niemand had het.. Uit eindelijk heb ik gewoon een restaurant gebeld , hele verhaal uitgelegt. Ik mocht het komen halen en hoefde het na het verhaal niet eens te betalen. Ook kreeg ik een bak aardbeien mee zodat ik het gewoon met aarbeien kon doen
Da's aardig
!
Dat is zeker aardig!
het is opgelost
ik heb al mijn familie en kennissen gebeld. niemand had het.. Uit eindelijk heb ik gewoon een restaurant gebeld , hele verhaal uitgelegt. Ik mocht het komen halen en hoefde het na het verhaal niet eens te betalen. Ook kreeg ik een bak aardbeien mee zodat ik het gewoon met aarbeien kon doen
Dat is even lief en gaaf natuurlijk. Kon je toch aan de gang.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » help geen roomboter