1

Onderwerp: help geen roomboter

helaas ik heb net een opdrachtje gekregen voor morgen... Ik heb alleen geen roomboter in huis :( zijn er andere manieren om botercreme te maken of om het marsepein te laten plakken???

2

Re: help geen roomboter

Naar de buren?
Een lichtgekleurde jam gebruiken als plakmiddeltje (je kan de taart dan niet netjes afsmeren alleen, eindresultaat wat hobbeliger misschien?)
Evt. kan chocopasta ook nog...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

ben al langs de buren geweest, maar helaas :(

4

gauw naar het station! de AH to go heeft dure pakjes roomboter en zijn tot laat open. Je mag ook naar de Bilt komen rijden hoor!

lekker duurt het langst!

5

ik heb de botercreme ook weleens gemaakt met margarine en de mix van de webshop, vond ik toch ook erg lekker

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

helaas moet ik dan naar utrecht... en dat is 20 min rijden + het parkeergeld... en dat voor pakje roomboter :S
dat wordt hem niet... Ik hoop nu gewoon dat ze pas dinsdag uit t ziekenhuis mogen... dan heb ik maandag nog tijd.

7

Meerkerk? daar is toch aan de snelweg zo;n groot tankstation die 24/7 open is, die hebben meestal ook wel de snelle boodschappen, zoals brood en boter... misschien een tip?

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

8

Pasta of jam, afsmeren kan op zich wel met margarine & poedersuiker, vullen zou ik er niet mee doen :nooo

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Ooit in een ver verleden :lol: heb ik het ook gedaan met margarine en poedersuiker.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

het is opgelost :D ik heb al mijn familie en kennissen gebeld. niemand had het.. Uit eindelijk heb ik gewoon een restaurant gebeld , hele verhaal uitgelegt. Ik mocht het komen halen en hoefde het na het verhaal niet eens te betalen. Ook kreeg ik een bak aardbeien mee zodat ik het gewoon met aarbeien kon doen :D

11

Da's aardig :) :) :) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

Dat is zeker aardig!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

corinaschenau schreef:

het is opgelost :D ik heb al mijn familie en kennissen gebeld. niemand had het.. Uit eindelijk heb ik gewoon een restaurant gebeld , hele verhaal uitgelegt. Ik mocht het komen halen en hoefde het na het verhaal niet eens te betalen. Ook kreeg ik een bak aardbeien mee zodat ik het gewoon met aarbeien kon doen :D

Dat is even lief en gaaf natuurlijk. Kon je toch aan de gang.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.