Onderwerp: Wanneer leer ik NEE zeggen.........
Een veel te druk taartenweekend achter de rug......Sinds woensdag continue bezig geweest aan de 5 taartbestellingen van deze week voor 145 personen. Woensdag een Mario Kart auto gemaakt en deze taart ingevroren en 24 uur van te voren laten ontdooien in de koelkast. Wat een ramp na het ontdooien: de hele boel is gaan smelten en uitlopen!!!!! Zo gaat en kwaad als het kon nog een beetje geprobeerd te herstellen, maar ik kon wel janken! Gelukkig vond de ontvanger (en visite) 'm supermooi en smaakte hij goed.

gevuld met lemoncurd/botercreme, citroenkwark.
Bij deze bestelling hoorde een chocoladetaart, omdat kind helemaal verzot is op chocola. De taart is het aanzien niet echt waard. Jammer, dat chocobiscuit een stuk lager blijft dan gewoon biscuit.

chocobiscuit gevuld met bonbonblocmousse, , dulche de leche en botercreme met chocoflakes.
Een 50 cm lange atletiekbaan voor een 15-jarige zus van een voetbalvriendje van mijn oudste zoon:

gevuld met (zelfgemaakte) zwitsers room, aardbeienjam en een pond verse aardbeien
Ik had in april een chocoladetaart met strik voor haar vriendin gemaakt en dat wilde Claire ook. Graag een hart voor 20 pers.. Omdat mijn hartvorm kleiner is, heb ik voorgesteld er een stapeltje van te maken.

gevuld met bonbonblocmousse, , dulche de leche en botercreme met chocoflakes.
En omdat ik twijfelde of het wel voor voldoende personen zou zijn (volgens mijn berekening kwam ik op 17 pers. uit, nog een klein hartje met marsepein erbij gedaan.....)

En een 50 cm lang voetbalveld voor vriendje van mijn middelste zoon:

gevuld met (zelfgemaakte) zwitsers room, aardbeienjam en een pond verse aardbeien
En de laatste zal ik plaatsen in de 18+: een bikini voor het Hawaii-feestje van de 15-jarig zusje van het klasgenootje van jongste zoon. En net op het moment, dat ik er toch wel doorzat, belde dit meisje op. Ik ken haar helemaal niet, had geen idee wie ik aan de telefoon had, maar ze huilde helemaal van blijdschap, dat ze zo'n mooie taart voor haar feest had gekregen!! En dat doet je toch wel heel erg goed!!!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2124982956
Sweet Carolyn verwoorde het heel mooi: een bruidstaart voor 120 pers. is eigenlijk te veel om alleen te doen, en jij gaat voor 145 pers. 6 verschillende taarten maken....
En zowel zij als Bien boden me heel erg lief hun hulp aan!!! Ik heb er geen gebruik van gemaakt, maar wat een kanjers zijn jullie toch! Super! Morgen lekker Assepoes maken bij Wendy met jullie beiden!!
Bedankt voor het lezen van dit oeverloze verhaal....
Je bent echt als een gek bezig geweest
. Nu maar lekker slapen, want voor je het weet sta ik al weer bij je aan de deur.