1

Onderwerp: Ninoooooo

Mijn neef is afgelopen weekend weer een trotse papa geworden van een prachtig zoontje: Nino!
Weer een mooie gelegenheid om een taartje te maken natuurlijk. Ik heb nog nooit geboetseerd, dus dat maar een keer proberen en zo'n dekentje wilde ik ook wel een keer proberen.
Doordat het gisteren zo ongelooflijk benauwd was, is mijn taart wat ingezakt...pfffff een dikke domper, maar de boetseerseltjes waren nog wel mooi (vond ik zelf hihi).
Op het ingezakte gedeelte na, vond ik het een schattig taartje geworden.
Het was een kleintje, 15 cm en de vulling: citroenkwark.

Oh ja, ik ga dus onze eigen bruidstaart maken en dan hoop ik dat de taart niet zo inzakt. Heeft iemand tips om dit te voorkomen? We gaan trouwen op 20.08.2008 en (ik hoop) dat het dan wel warm is. (ik ga de taart een paar dagen van tevoren maken en dan invriezen, wat is de beste manier om 'm te laten ontdooien - zonder dat ie inzakt-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7GQ8WIYX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MHOVQXLT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSQGVMPO.jpg

groetjes Charlene

2

Re: Ninoooooo

Hij is heel erg mooi. Jammer van de uitstulpingen. Tussendoor toch maar meer in de koelkast zetten...

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

3

nou....toen ik 'm had gevuld en afgesmeerd had ik 'm in de koelkast gedaan.
en nadat ik 'm had bekleed met fondant, had ik 'm in de koelkast gedaan....ennnn nadat ik 'm had gedecoreerd, had ik 'm weer in de koelkast gedaan....dus ik snap 't gewoon niet :nooo :grr:

groetjes Charlene

4

Dit weer is gewoon lastig voor dit soort taarten. Het is wel een schatje geworden trouwens!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Het is wel een schatje hoor. Ik heb nog nooit last gehad van uitstulpingen. Dus ik kan je helaas geen tips geven.

6

Oooow wat een schatje.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Een hele lieve taart met hele leuke boetseersels :Y

8

Ondanks het inzakken is hij harstikke lief geworden hoor :Y
Je baby en ooievaar zijn goed gelukt!

9

bedankt, ik vond ze ook wel goed gelukt hihi
alleen heeft de ooievaar een beetje dikke poten, maar dat komt door de hitte....ze houdt vocht vast ;)

groetjes Charlene

10

gossie wat een schatje!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

11

Lief taart met een baby. Voor de eerste keer goed gelukt hoor.
Is het nu tijd voor de baby en trouwen!

Er komen vele mooie taarten voorbij.

12

Erg mooi gedaan hoor, voor je eerste boetseerseltje :Y

En die verzakking, steek het gewoon op de ooievaar. Hij is wat te hard geland :lol:

Ik ben er zeker van dat niemand dit gaat opmerken hoor, zo'n lief taartje :thumb:

xxx

13

Ik vind hem heel schattig hoor, ik doe mijn taarten na bekleden eigenlijk nooit meer in de koelkast. Ik zet ze altijd weg op van die vrieselementen. Die vervang ik dan regelmatig.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

14

bedankt voor de leuke reacties en de tips.....ik heb pas nieuwe koelelementen aangeschaft, dus dan ga ik dat maar proberen.

groetjes Charlene

15

Ahhh...wat een schatje...en dat dekentje vind ik enig!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

16

Wat een lief taartje! Misschien het dijkje iets meer van de rand vandaan en/of dikker afsmeren? Ik zeg ook maar wat hoor....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

17

bedankt! alle tips zijn welkom

groetjes Charlene

18

wat een leukertje. baby is leuk en ooievaartje heeft lieve oogjes vind ik ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Blijf leuk he, baby's.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Wat een leuk taartje is het geworden!Goed geboetseert hoor!