1

Onderwerp: Hoeveel vulling (of zeuren mensen te veel)!

Even een vraagje over de hoeveelheid vulling die jullie tussen de taart doen.
Ik had nl mijn eerste bestelling en ik kreeg een mailtje van die mevrouw waar ik het voor gemaakt had dat ze de taarten heel mooi vond en ook lekker, mooi afgewerkt enz. Alleen waren er wat mensen geweest die er te weinig vulling tussen vonden!
De ene was gevuld met jam en bbr. Meer jam had misschien wel gekund (heb geen idee meer hoeveel er tussen zat) maar de bbr? Er zat al zo'n heel pakje in van dr Oetker! Anders wordt hij topzwaar toch?? Het waren taarten van 24 cm.
In de andere zat citroenkwarktaartpudding en bokkepootjes. Ook van de citroenkwarktpudding zat een heel pakje in!

Nu is mijn vraag, was dit inderdaad te weinig?? Of is het gewoon een kwestie van smaak?? Naar mijn idee moest er niet meer van die zware vulling in zoals de bbr omdat ik de taart ook nog moest verplaatsen.
Tips??

2

Re: Hoeveel vulling (of zeuren mensen te veel)!

volgens mij is het een kwestie van smaak.
Ik vind 1 laag vulling genoeg, als ik er twee maak vind ik het zelf veeel te zoet, dan proef je de biscuit niet meer.

3

Ja denk ook een kwestie van smaak, ik doe normaal 1 laag cr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

Dank je dames! Maar nu hoorde ik later dat het maar om 1 persoon ging die vond dat er te weinig vulling in zat en het bleek dat diegene van erge dikke lagen vulling houdt! Dus echt een kwestie van smaak!
Werd er eerst toch een klein beetje onzeker van maar nu denk ik gewoon dat het een kwestie van smaak is inderdaad :Y

5

Tja, met die ene persoon die van extra veel vulling houdt kun je moeilijk rekening houden natuurlijk.
Ik hou zelf niet zo van hele dikke lagen vulling. Ik doe de vulling ook nooit heel dum hoor, een beetje er tussenin. Maar hier zie ik wel eens foto's van de binnenkant van heeeeeel royaal gevulde taarten. En dat lijkt me vaak minder lekker. Maar dat zal idd vast een kwestie van smaak zijn.

Groetjes, Sylvia