Onderwerp: Bruidstaart "gesloopt" door mijn jongste dochter :(
Na maanden wachten en uitkijken mocht ik vandaag mijn 2e bruidstaart maken, voor het eerst op locatie brengen en ik vond het mega-spannend.
Gisteren heel de dag bezig geweest met bakken, vullen, afsmeren, bekleden en bloemetjes maken. Om 12 uur vannacht was he taart klaar en ik was tevreden!
Vanmorgen, andere verplichtingen zoals het Cb bezoeken etc en om half 1 de taart in de auto gaan zetten, de oudste 2 zouden op Jente letten, 2 taarten in de auto en ik naar binnen voor nummer 3, en wat heeft die kleine donder gedaan...
doosje open en met haar pasta handjes(!!) de bloemetjes van de taart staan eten!! Toen ik aankwam heb ik heeeeeeeeeel hard staan gillen, Jente en tik
op haar handen gegeven en toen met de taart naar binnen om gauw de taart te redden, bloemetjes had ik nog wel maar die pasta vlekken.... met een doekje met water weggeveegt wat helaas een mooie glimmende plek is geworden

De taart zelf was minder mooi geworden door het staan de vulling was wat naar buiten gekomen en daardoor minder strak, de volgende keer dus de taart gewoon in de koelkast ookal was het champagnecreme. Tip hierover zijn welkom!
Maar goed ik ben de schrik van Jente nog niet te boven...wat een wurm zeg...1,5 en gewoon taartdozen openmaken omdat ze weet dat er taart inzit!!!
een heel verhaal maar dit is de taart op de locatie!

http://www.karenscakecreations.nl