1 Laatst bewerkt door Karen75 (20-06-2008 21:35)

Onderwerp: Bruidstaart "gesloopt" door mijn jongste dochter :(

Na maanden wachten en uitkijken mocht ik vandaag mijn 2e bruidstaart maken, voor het eerst op locatie brengen en ik vond het mega-spannend.

Gisteren heel de dag bezig geweest met bakken, vullen, afsmeren, bekleden en bloemetjes maken. Om 12 uur vannacht was he taart klaar en ik was tevreden!

Vanmorgen, andere verplichtingen zoals het Cb bezoeken etc en om half 1 de taart in de auto gaan zetten, de oudste 2 zouden op Jente letten, 2 taarten in de auto en ik naar binnen voor nummer 3, en wat heeft die kleine donder gedaan...

doosje open en met haar pasta handjes(!!) de bloemetjes van de taart staan eten!! Toen ik aankwam heb ik heeeeeeeeeel hard staan gillen, Jente en tik :o op haar handen gegeven en toen met de taart naar binnen om gauw de taart te redden, bloemetjes had ik nog wel maar die pasta vlekken.... met een doekje met water weggeveegt wat helaas een mooie glimmende plek is geworden :( :(

De taart zelf was minder mooi geworden door het staan de vulling was wat naar buiten gekomen en daardoor minder strak, de volgende keer dus de taart gewoon in de koelkast ookal was het champagnecreme. Tip hierover zijn welkom!

Maar goed ik ben de schrik van Jente nog niet te boven...wat een wurm zeg...1,5 en gewoon taartdozen openmaken omdat ze weet dat er taart inzit!!!

een heel verhaal maar dit is de taart op de locatie!

http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/bruidstaarten/mooij.jpg

2

Re: Bruidstaart "gesloopt" door mijn jongste dochter :(

O wat een verhaal! Ik zie de vlek niet hoor, wel een prachtige taart!!! Wat een donderstenen he, die kleintjes!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

Dat is een nachtmerrie...die kleine dondersteen ook...gelukkig zie je niets van de vlek...mooie bruidstaart hoor ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Oooh wat erg!! Maar gelukkig zie je er niets van!! Hij is heel mooi ook trouwens ;)

Oh wat erg he als er zo iets gebeurt! Maar je taart is prachtig hoor! Knap werk!
Groetjes, Monique

6

Oh wat erg (ik heb er wel stiekum om moeten lachen sorry,ik zag het helemaal voor me.)Maar gelukkig is het goed gekomen,je ziet er niets van.
Ik vind hem heel leuk.

7

Prachtige bruidstaart...en geef haar nu eens ongelijk...zit er zo'n lekkere taart in de doos...daar moet je even van snoepen toch ;)
Maar kan me je stress helemaal indenken hoor!! Whoehaaaaaaaaa!!!! :)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

O nee toch!
Het zou mijn jongste kunnen zijn,
die is ook zo bijdehand...een 'pikhaan' noemen we haar!!

Maar je taart is echt supermooi!
Erg lief zo met die bloemetjes.. en die standaard...prachtig!

9

Ik zie gelukkig geen vlek het is een SUPERMOOIE bruidstaart en ja geef haar eens ongelijk!!!!!!!!!!!!Zooooooooooooooooo lekkeeeeeeeeeerrrrrrrrr!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Ooooo, wat een boef he!!!

De taarten zijn werkelijk prachtig... wat een schitterende standaard/presentatie zeg!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Prachtige standaard en erm, ik ben nu een beejte kwaad op je dochtertje.

12

mooie taarten zeg! Ik zie niets van de vlek! En ja, kinderen zijn slim he... moest wel lachen om je verhaal! zo herkenbaar!!! Heb geen kinderen, maar ik kan het me zo goed voorstellen. Gisteren had ik een doos met petit fours op de vensterbank staan, omdat ik geen plek meer had om het neer te zetten. Zegt mijn vriend tegen me, wat zou je doen als ze nu naar beneden vallen??? en hij staat erbij als een kleine kleuter, zo van, doe ik het of doe ik het niet...?? Stommerd! hij heeft het gelukkig niet gedaan, mn keuken is op 1hoog en dan zouden de gebakjes niet overleven...

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

13

Mooi geheel zo en wat een leuke standaard is dat toch!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

14 Laatst bewerkt door paloma (21-06-2008 03:20)

Gelukkig zie je er niets van, dus goed opgelost,
maarrrrr je schikt je zowat kleurenblind.
Dat kan je er dan net niet bij hebben, maar nogmaals
prima opgelost.

O ja, ik heb bij de Sligro zo'n grote koeltas box gekocht. 62x42x42cm
Kleiner heb je ze ook. Ze zien er zilverkleurig uit.
Daar heb ik op de bodem piepschuim ingelegt en kunnen de
koelelementen zonder verschuiven aan de zijkanten geplaatst worden.
Daar blijven de taarten heerlijk koel in, zo vervoer ik ze ook.
en heb ik ze niet in gebruik dan opvouwen en hup opbergen.
Neemt weinig plaats in. :thumb:

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

15

hoi wat een schiiterende bruidstaart, heel mooi.
oh en die kleintjes ja ik kan me voorstellen dat je aan het gillen was, ik was van de week ook een little pony thuis aan het maken en hij was bijna klaar alleen de ogen nog en toen ging de telefoon en die kleine van mij die is dan drie jaar dacht ik zal even een paar gaten prikken in de ogen van de pony en een paar neusgaten ............kijk eens mama hij heeft al ogen en een neus ja ja ooh oh meisje meisje toch het is lang niet zo erg ze aan een bestelde bruids taart zal zitten.

gelukkig is het een beetje goed gekomen

16

Wat een verhaal. Ik zou ook in tranen zijn als dit zou gebeuren. en boos natuurlijk :lol:
Je taart is ondanks het ongelukje toch heel erg mooi.
En je ziet niks van de vulling die er uit kwam hoor.
ik zet overigens al mijn taarten gewoon in de koelkast. Ook al hoeft het niet perse. Vind dat toch een veiliger idee.

En zo'n kleine van 1,5...... die weten precies waar ze he tmeoten halen.
Hier loopt ook een klein taartmonster. ;)

17

Oh, wat balen zeg, maar hij is erg mooi geworden!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

18

hahahaa....moest er wel om lachen. Wel goed dat je de taart hebt kunnen redden:)
Tis leuk geworden...ziet er ook erg bewerkelijk uit.

19

Ik dacht nu krijgen we foto's te zien met stukken biscuit en vulling overal, maar nee.
Gelukkig niet! Prachtige taarten en je standard is echt leuk! Heel mooi geheel :Y

Groetjes, Marielle

20

Ik dacht ook ik krijg een ravage te zien.......maar ik zie er gelukkig niets van.
Maar de combinatie kleine kinderen en taarten gaat eigenlijk niet........ik heb hier ook van die snoeperts zitten, de jongste van 2,5 noem ik kokmeeuw, hele marsjes gaan er ineens naar binnen (omdat moeders een hapje wil)
ik heb ze het liefst helemaal niet in de buurt met taarten maken (al kom ik er vandaag niet onderuit)

Maar ik zie een prachtige bruidstaart (op een gave standaad) en van de schade is gelukkig weinig te zien, puik werk afgeleverd :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

O wat een prachtige taart. En fijn hoor kinderen. Hier moet ik ze ook altijd op afstand houden anders zijn mijn taarten ook niet veilig. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en zie je er niks meer van.

22

Gaaf zo op die standaard!!!

Groet, Jolanda

23

Prachtige taart! Ik zie niks van je reperatiewerkzaamheden!!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

24

wat een rampsenario.....
maar wat een plaatje van een taart zeg.....

25

Ja die kids zijn maar slimhe, maar ik vind het wel een prachtige taart!

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)