1

Onderwerp: cupcakes met chocolade?

Als ik een reep pure chocolade grof rasp of hak en dan door het beslag voor cupcakes doe, wordt dat dan lekker of een zooitje?

Groetjes, Sylvia

2

Re: cupcakes met chocolade?

Zooitje

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

:lol:

Groetjes, Carin

4

Sorry ben beetje melig :D

Groetjes, Carin

5

En nu even serieus:
Om te bakken heb je echt bakvaste dingen nodig. Gewone stukjes chocolade smelten helemaal weg. Hoewel dat misschien ook wel lekker kan zijn. Maar ik denk dat het later weer opstijft en hard wordt :s.
Er zijn wel pajets speciaal om mee te bakken. Niet alleen om mee te bakken dus, maar om m

Groetjes, Carin

6

Bedankt voor je antwoord :)
Dan bak ik wel gewone cupcakes, want die pajets heb ik net in huis. Ach, is ook lekker.

Groetjes, Sylvia

7

Dan doe je er hagelslag door, pure dus die is het lekkerste. Die behoudt wel zijn vorm, je ziet de hagelslagjes :D nog precies zo zitten. Het is ook nog eens heerlijk!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8 Laatst bewerkt door deanera (20-06-2008 11:56)

je hebt bij de ah een doosje gekleurde chocobolletjes , staat bij de hagelslag , deze doen het ook erg goed door het beslag , als je de cupcake dan openbreek zie je allerlei kleurtjes zitten .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

Ik had de laatste keer van die chocdruppeltjes gebruikt van shop en die gaan ook heel goed!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

10

Denk dat ik het maar met hagelslag ga proberen, bedankt voor de tips! Ik laat nog wel even weten wat het testteam ervan vond.

Groetjes, Sylvia