Re: hulp nodig: tips!!!

Niks meer aan doen, ziet er heel prof uit. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

27

Ik vind dit een prachtige taart!! Ben wel benieuwd hoe de drukkere versie eruit ziet!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

28

Persoonlijk vind ik 'm prachtig zo, veel beter als de taart van de foto-link.
Zou het zelf ook zo laten.

Maar wat betreft het bruidspaar... Zou ik er toch nog een aantal bloemen bij plakken.
Als zij deze taart hadden gekozen (foto-link) is jouw schitterende creatie, voor hen
waarschijnlijk te rustig.

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

29

Koenie schreef:

Prachtig Mascha... persoonlijk kies ik voor jouw versie... maar voor het bruidspaar ga ik toch met de - in dit geval - minderheid mee...

... meer plakken... want nu is ie, vergeleken met hun voorbeeld, wel heel rustig...

Ik had dit gezegd kunnen hebben :O

30

nnicole1234 schreef:
Koenie schreef:

Prachtig Mascha... persoonlijk kies ik voor jouw versie... maar voor het bruidspaar ga ik toch met de - in dit geval - minderheid mee...

... meer plakken... want nu is ie, vergeleken met hun voorbeeld, wel heel rustig...

Ik had dit gezegd kunnen hebben :O

Ja ik ook, deel deze meningen volledig.
Succes!

Groetjes, Marielle

31

Ik zou ze er lekker op plakken. Als het bruidspaar het zo mooi vind, dan maak je dat toch gewoon zo. Ze hebben niet voor niets zo'n drukke taart gekozen denk ik :)

32

Bedankt meiden, heb de nieuwe versie erbij gezet :)

Mijn website: Presentaart

33

Prachtig!! Ik denk, dat je een goede keuze hebt gemaakt.
Heb jij nog een tip voor mij hoe je de goud (of zilveren letters) zonder vlekken op z'n plek krijgt?

Groet, Jolanda

34

Jol321 schreef:

Prachtig!! Ik denk, dat je een goede keuze hebt gemaakt.
Heb jij nog een tip voor mij hoe je de goud (of zilveren letters) zonder vlekken op z'n plek krijgt?

Dat was in dit geval niet helemaal gelukt ;)
Maar wat ik normaal altijd doe is eerst de letters schilderen (met alcohol) en goed laten drogen voor je ze erop plakt.

35

Zoals je het eerst had is mooi maar erg rustig...en zoals het uiteindelijk is geworden vind ik super Mascha...dat heb je top gedaan :thumb:

En waren ze er blij mee??? Vast wel...kan niet anders...hij is door jou gemaakt :lol: ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

36

Koenie schreef:

Ja, ik ga met Koenie mee. Zo worden wij misschien toch de meerderheid. Succes met je overigens PRACHTIGE bruidstaart.

Corinne
Sugar & Flour

37

Prachtig zeg, zowel het eerste als het eindresultaat.......en zo strak en knap hoor die bloemen!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

38

Heb het eindresultaat nu ook gezien, maarreh, ik vind toch wel dat 'ie er n

Groetjes, Marielle

39

heel mooi afgewerkt! hij ziet er super uit!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

40

beetje een latertje O-), maar ik vind de bovenste het mooist, de onderste meer de smaak van het bruidspaar waarschijnlijk.
En het was natuurlijk niet het leukste bruidspaar om een taart voor te maken :D

Al met al..........je er een schitterende bruidstaart van gemaakt

Alles goed???? nee 3 fout

41

Wow!!!

Vind de tweede versie toch ook wel mooi hoor!
En vooral als je zo weinig punten hebt van het bruidspaar,
dan moet je het toch zelf oplossen...

Maar je hebt het echt goed gedaan!
Enne...dan ga jij toch voor de eerste foto!

Hoop dat de reactie die je krijgt van het bruidspaar goed is!

42

Ik vind ze werkelijk prachtig, allebei maar eigenlijk toch de tweede wat leuker, zo drukken meer in de stijl van kitsch ;) :-D En volgens mij wat je vertelde wilden ze dat ook wel graag ;)
Maarre Masch, heb effies ingezoomd natuurlijk ;) jeetje meid wat zijn ze supernetjes afgewerkt, werkelijk klasse hoor!! Echt een pronkentaartje voor je website (ook al is het je smaak niet ;) :-D)!!! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

43 Laatst bewerkt door mascha (16-06-2008 11:31)

@ Lara: haha, miss inzoom :D Bedankt voor het compliment van jouw Zeer Kritische Blik ;)
Mooie standaard nog steeds he? :P

Ik heb nog niets van het bruidspaar gehoord, het wegbrengen ging ook een beetje vreemd: ik moest het ergens brengen in een zaaltje waar ze nog een of andere lunch-bijeenkomst hadden en er werd heel raar naar me gekeken (ik was ook de enige van 30 dames die geen hoofddoek droeg, weet niet of dat er mee te maken had... ;) en ook nog blote (onder)benen)
Maar niemand wist waar de taart moest en ik heb hem ergens neergezet met instruchties (hij mocht niet opgebouwd want ze was bang voor spelende kinderen, vandaar de foto thuis bij mij). Hij zou pas 's nachts worden aangesneden en ze vroeg vlak vantevoren (2 dagen) of ik dan zo laat mogelijk de taart kon komen brengen, dat kon dus niet meer.
Nou ja, hoop dat het goed is gekomen, ik zal het wel horen als de standaard terug word gebracht...

Het was trouwens chocoladebiscuit met chocoladebotercreme (2 lagen) en bij de ene laag ook nog een laagje kersenjam :)

En ik vind zelf de eerste versie nog steeds mooier ja :Y

44

ik vind ze alle 3 erg mooi, ook die van het voorbeeld plaatje :O vooral het eroverheen vallen van de calla's prachtig. ik vind jouw taarten ook erg mooi, iets rustiger en ik zou als ik jou was ook die beide foto's bewaren als voorbeeld in jouw album, zo is er namelijk voor elk wat wils. ik vind dat je het super gedaan hebt....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

45

Hi Masch,

Wauw hij is wel echt mooi geworden!! Hoeveel uur heb je er aan gewerkt??

Liefs wen

46

yinlisa schreef:

Hi Masch,

Wauw hij is wel echt mooi geworden!! Hoeveel uur heb je er aan gewerkt??

Liefs wen

Nou, als je niet meetelt dat ik eerst allerlei draperie

47

Hij is heel erg mooi geworden Mascha! Niet zo erg druk, gewoon een mooi geheel zo.
Prachtig

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

48

Heel mooie taart!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

49

Pr8ig!
En dat je toch nog zo goed je best hebt gedaan voor hullie...........helemaal petje af.
Ontiegelijk mooie bruidstaart!!!!