1 Laatst bewerkt door mascha (19-10-2008 11:37)

Onderwerp: hulp nodig: tips!!!

Ik moet even een beroep op jullie kritische taarten-ogen doen ;)
Ik heb deze taart gemaakt:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QNIUFME6.jpg

en hij moest een beetje lijken op deze:
http://www.cakeaffair.nl/bruidstaart-claire.htm
Maar die vond ik persoonlijk erg lelijk, maar heb toch wel veel nagemaakt.

Maar goed, nu heb ik nog een heleboel bloemetjes over: erop plakken of niet??? Omdat die andere druk is, maar ik ben bang dat ik hem verpest, wat vinden jullie??? De namen moeten ook nog ergens tussen gemoffeld worden ;) (ze wil dit op de bovenkant maar dat zie je amper omdat de taart zo hoog is op een standaard).

:) Masch

[edit] Dit is hem uiteindelijk geworden
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YTX4RPCR.jpg
Ze willen hem zelf opbouwen want ze zijn bang voor spelende kinderen gedurende de avond, dus ik heb een bouwtekening ;) erbij gedaan :lol:

Bedankt voor de tips, ik zag dat iemand ook met het parel-idee aan kwam, ik had het al gedaan :) De bruid was soms wat lastig in communicatie, dus ik mail liever niet de foto, ze doen het er maar mee. Het was de bruid van de goedkope-afgedongen bruidstaart met de enorme stukken ;)

Mijn website: Presentaart

2

Re: hulp nodig: tips!!!

Ik zeg niks meer aan doen. Ik vind die van jou ook veel mooier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ik zou er niets meer bijplakken, dit is mooooooooooi!!!!!!

4

niets meer aan doen.... less is more

groet corinne

Groet Corinne

5

OOOOOOOOO Mascha, hij is PRACHTIG zo, ik zou er echt niets meer aan doen.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

ik vind die van jou ook mooier. Eventueel zou je nog wat bloemetjes erbij kunnen doen, even passen en metenm nog niet gelijk vastplakken, gewoon even kijken hoe het staat.
bij die andere taart wordt het volgens mij ookheel druk doordat ze die bruine parels ernog bij hebben gedaan.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

maar aan de andere kant als het bruidspaar graag wilde dat hij op die andere lijkt....your wish is my command......

groet corinne

Groet Corinne

8

Hij ziet er prachtig uit!! Hij lijkt ook op die van het plaatje.. alleen gewoon veel rustiger, mooier, fijner.. extra opplakken maakt hem denk ik aan de drukke kant. Maar ja als hun dat graag willen... hij ziet er in ieder geval ook super fantastisch mooi uit zonder ;)

9

Ehmmmm ik ben dus de enige die er anders over denkt tot nu toe?

Ik zeg wel bloemtjes erbij plakken.Als het bruidspaar een soortgelijke wil hebben zoals die van het plaatje dan is jou taart te rustig denk ik.Persoonlijk gezien vind ik dat wel  mooi maar de drukke vind ik  toch ietsje meer hebben. :o Maar de jouwe is ook prachtig hoor.Geloof niet dat ik je nu erg veel help hahahaha

Kun je de namen niet op de onderste taart zetten? Of staat dat stom?

Groetjes Angelique

10

Owww...wat een schitterende taarten!

Ik vind hem zo mooi, zou er zelf niets meer aandoen,

maar als ik zie op welke hij moet lijken, zou ik er toch nog wat bijdoen,
anders krijg je misschien teleurstellingen van de kant van het bruidspaar..

Succes, ben benieuwd!

11

Ik vind ze persoonlijk zo erg mooi!! Maar ja, het bruidspaar heeft gekozen voor meer kitch. Moeilijke keuze!

12

Tja, ik vind die van jou echt veel mooier dan die ander. Maar als-ie daar echt op moet lijken, dan zou je zeggen dat er nog bloemen bij moeten. Wel zonde hoor.

Groetjes, Sylvia

13

Klant is koning zeg ik maar..... hoewel ik jou taart mooier vind.

Groetjes Fatima

14

Prachtig Mascha... persoonlijk kies ik voor jouw versie... maar voor het bruidspaar ga ik toch met de - in dit geval - minderheid mee...

... meer plakken... want nu is ie, vergeleken met hun voorbeeld, wel heel rustig...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

Ik vind deze ook veel mooier, misschien een paar bloemetjes er op leggen en dan kijken hoe dat staat.
Maar ik vind hem super mooi zo

Veel taart plezier

16

zeker niks meer opdoen. anders wordt hij zo druk. vind hem nu erg mooi.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

17

Masch, wat heb je mooie taarten gemaakt!!! Super mooi.
MAAR..........als het bruidspaar gekozen heeft voor de andere versie, zou ik toch meer bijplakken, want dat vinden zij nou eenmaal mooi(er).

Groet, Jolanda

18

Koenie schreef:

Prachtig Mascha... persoonlijk kies ik voor jouw versie... maar voor het bruidspaar ga ik toch met de - in dit geval - minderheid mee...

... meer plakken... want nu is ie, vergeleken met hun voorbeeld, wel heel rustig...

Ik ben het met Koenie eens...Ik kies ook voor jouw taart maar als de klant heeft aangeven dat ze die wilden van het voorbeeld , dan meer bloemen of heb je nog beetje vrije hand gekregen van het bruidsppaar ????? Zoja dan kan je hem laten hoe het nu is ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

19

Ja dat dacht ik ook al: zij vinden dat blijkbaar mooi. Ik zelf dus niet :( Maar ja, het gaat niet om mij morgen he? ;)
Ik ga er nog wat bijplakken en dan laat ik het zien. Heb altijd nog de 'mooie' foto ;) :lol:

Ze hebben ook niet gezegd wat ze nou mooi vinden. Die foto, die vond ze mooi, en verder vroeg ik: dus wit en goud??? ja, zoals die taart op de foto vond ik mooi... Dus kreeg er niets uit behalve die taart op de foto... :S

Mijn website: Presentaart

20

Hoi,
kun je het bruidje de foto niet mailen?Dan kun je het haar zelf vragen.Bel even van tevoren dat je de foto mailt zo krijg je een snelle reaktie.
succes! sasba

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

21

Ben benieuwd wat het wordt!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

Tja, moeilijke keuze. De tip van sasba is misschien nog wel de beste. Of mogen ze de taart nog niet zien.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

23

Als het bruidspaar die andere mooi vind is het misschien zelfs een idee om er nog van die gouden pareltjes bij te plakken...
Is ook niet echt mijn smaak, maar als zij het mooi vinden...

24

volgens mij wordt he je nu nog moeilijker gemaakt ik zie wel wat het geworden is.

25

Ik ook meer bloemen erbij doen, het is tenslotte hun trouwdag en als ze de andere taart hebben aangewezen als DE bruidstaart, zou ik echt meer bloemetjes bij doen. En inderdaad je hebt altijd nog je eerste mooie foto :)

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer