1

Onderwerp: Mijn bruidstaart

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar uiteindelijk toch besloten m'n eigen bruidstaart te maken. 2 dagen vantevoren begonnen met ander cakemeel dan ik gewend was. Ben bij de 3de taart maar opgehouden omdat de taarten voor m'n ogen inzakten zodra ze uit oven waren. Inmiddels was ik al 5 uur bezig en zat ik met 3 ingezakte taarten, de paniek begon toen langzaam toe te slaan. Zag het eigenlijk niet meer zitten maar realiseerde me ook dat ik geen enkele bakker meer zo gek zou krijgen om  nog een bruidstaart voor 100 man voor me te bakken, voor de volgende dag. Ben toen maar naar de supermarkt gereden om m'n eigen merk cakemeel te gaan halen, en ben opnieuw begonnen. De laatste taart kwam om half 3 's nachts uit de oven, 1 dag voor de bruiloft, deze waren wel allemaal prima gelukt. Er zit geen vulling in, dat heb ik maar gelaten voor wat het is. Wel zijn het verschillende soorten cake, chocolade, citroen, vanille en gewoon. Afgesmeerd met lemoncurd-botercreme en nutella-botercreme.

http://i26.tinypic.com/715lau.jpg

http://i28.tinypic.com/2cxzqdw.jpg

2

Re: Mijn bruidstaart

Wat een trammelant met de kapsels,daar sta je dan ook niet op te wachten.
Gelukkig is alles toch nog goed gekomen,je taart ziet er heel mooi uit,geinige beestjes bovenop de taart.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Ohh wat een hectiek zeg!!!

Maar het resultaat is wel prachtig!!

Nog gefeliciteerd met je huwelijk

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

Wat een stress zeg, zo vlak voor je trouwdag.
Maar het resultaat mag er zijn.

Gefeliciteerd!

Groetjes,
Mari

ow jeetje, ik kan me helemaal voorstellen dat de paniek eventjes toeslaat!! Maar hij is echt supermooi geworden! die vlinders erop vind ik echt prachtig!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Vlinders zijn trouwens gemaakt van gumpaste, had er nooit eerder mee gewerkt maar vind het geweldig spul. Het is niet zo broos als fondant, wordt keihard en is supermakkelijk te verwerken.

De hele taart is overigens schoon opgegaan tot de laatste kruimel. Maakte me wat zorgen omdat ie zo simpel was, maar dat had dus blijkbaar niet gehoeven. Bedankt voor de leuke reacties.

7

gelukkig is het nog goed gekomen, het is een prachtige taart geworden.

8

Dat heb je goed gedaan!! Knap hoor, je eigen bruidstaart en dan ook nog extra stress omdat het niet lukt....Hebben jullie genoten van "Jullie dag"?

Je hart fluitsert, luister goed!

9

Wat knap, ik zou helemaal in paniek raken!! Je hebt alleen voor de dag zelf vaak al stress.. maar het is uiteindelijk een mooie taart geworden! Heel knap gedaan :Y

10

Leuk gemaakt heb je dat zeg..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11 Laatst bewerkt door Roggeknorrie (14-06-2008 07:09)

Oooo ik voel de stress maar het is goed gekomen en dat ziet er goed uit heel leuk met die bloemetjes en de vlindertjes enne ik neem aan dat de groene en blauwe poppetjes niet precies op jullie lijken?????

Vergat ik je te feliciteren dus bij deze gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

12

Jeetje zeg, wat een verhaal! Maar je taart is meer dan prachtig!

13

Ik vind de felle kleuren op de witte taart erg mooi afsteken.

14

Gefeliciteerd!
En uiteindelijk krijgt het resultaat toch echt een dikke 10!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

15

Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Je hebt een prachtige taart gemaakt.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

16

Hiep Hiep Hoeraaaaaaa!!!

Voor jullie huwelijk EN voor je prachtige bruidstaart...!!

Dat je het aandurfde vind ik al heeeeeel knap, maar dat het ook nog zo'n waanzinnig mooie taart is geworden na al je stresssss... ik buig diep meis!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Wat een prachtige taart zeg! Dat je dat zeld hebt gemaakt, schitterend! Dat neemt niemand van je af ;)

Groetjes Tweety!

18

Gefeliciteerd met jullie huwelijk, en je taart is werkelijk prachtig,maar kan je paniek heel goed begrijpen.

Veel taart plezier

19

Oooo wat een gestress!!!! Maar wat een plaatje van een taart heb je gemaakt!!

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

Een hele mooie bruidstaart heb je voor je eigen dag gemaakt :Y
En wat een stress zeg. Ben je op vrijdag de 13e getrouwd??
Misschien had dat ermee te maken ;)

Gefeliciteerd, met je huwelijk, en met je geslaagde taart.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

22

wat zal dat stressen geweest zijn , toch knap dat je bent doorgegaan tot diep in de nacht.....
maar het resultaat is een plaatje....
en natuurlijk nog gefeliciteerd met je huwlijk....

23

Van harte gefeliciteerd, ondanks alles heb je toch maar mooi een topbruidstaart geproduceerd voor jezelf! Hilarische topper trouwens :D.

Hopelijk heb je inmiddels weer wat kunnen bijslapen!

24

Amaai, wat een stress, maar ze ziet er echt super uit!!
Wat zijn de diameters van je taarten?  Waarmee heb je ze gestut?
Ik zal binnenkort ook een taart voor zoveel personen maken en ik ben al een beetje nerveus.

25

wat een mooie taart!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.