Nou ik heb er dus ook heeeeeeeeeel erg last van.Ben ondertussen echt een fobie aan het ontwikkelen
Ik heb het dus met bijna alles:auto's,deurklinken,tafel(dat is een glazen blad met een ijzerenlijst eromheen),mensen,eigenlijk alles waar metaal aan zit (zoals liftknopje,het knopje bij een oversteekplaats bijvoorbeeld enz,oja een ook de roller(heb een pvc buis) en heb gisteren een siliconen roller gekocht .......hoopte dat het daarmee over zou zijn....pfff dus niet begrijp ik nu...jammer.
Ik laad mezelf heel snel op en als ik dan iets aanraak dan krijg ik een schok van hier tot ginder.Soms springen de vonken ervan af.En onze arme kater vind met helemaal niet lief meer geloof ik.Soms raak ik hem aan met mijn vinger op zijn neuspuntje en dan schrikt hij natuurlijk van de schok en kijkt me daarna een potje smerig aan zeg hihihi
Het gaat me nog niet zozeer om de schok maar meer om het schrikken hahaha.Ik ben bang om te schrikken zeg maar.Het geeft een zeer vervelend gevoel zodat ik ga trillen en beven op mijn benen enz.
Ik doe net als Dazwa84 proberen om anderen te laten drukken maarja dat gaat niet altijd en dan los ik dat op door mijn jas over mijn hand te doen hahaha.Tja je wordt creatief hoor in die dingen.
Groetjes Angelique