1

Onderwerp: Ik word geelektrocuteerd door m'n deegroller!

Ik heb een silliconen deegroller, werkt heel erg prettig en plakt niet. Maaaar, elke keer als ik met dat ding over m'n marsepein/fondant ga, hoor ik hem helemaal knetteren en als ik hem daarna aanraak sta ik zowat onder stroom :S :P Hebben jullie daar ook last van?

2

Re: Ik word geelektrocuteerd door m'n deegroller!

He wat gek!
Ik heb er geen last van. Draag je misschien een wollen vest? of iets synthetisch? Kan wel iets mee te maken hebben. Ergens ooit een keer geleerd op school.

Groetjes Tweety!

3

Ik draag meestal gewoon katoen, maar ik moet zeggen dat afgelopen zaterdag iedereen hier schokken kreeg, bij het aanraken van de deur bijvoorbeeld.

4

hahaha, dacht al dat ik de enige was. Maar ik ben zowieso altijd 'geladen', als ik de auto uit stap moet ik de deur dichtgooien met mijn jas over mijn hand.

Maar ik heb gewoon een pvc pijp om uit te rollen, maar ik heb het ook hoor, ik weet al niet beter meer!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Dragen jullie dan ook schoenen. Zodat je niet in direct contact bent met de grond?

Bien ik heb met de auto ook heel veel last. Ik raak meestal als het weer die tijd is, eerst de grond aan voordat ik de auto dicht gooi. Haha maf gezicht als je in de stad staat, zou je denken. Nee hoor, ik ga heel schijnheilig even aan mijn schoenen prutsen en stiekum raak ik de grond aan. Dan heb ik geen last meer. Misschien het proberen waard?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Bien schreef:

Maar ik ben zowieso altijd 'geladen', als ik de auto uit stap moet ik de deur dichtgooien met mijn jas over mijn hand.

De deurstijl vasthouden als je uitstapt wil helpen. (zo stap ik altijd uit de auto en dan krijg ik geen electroshock :-D)

7

Ik heb dat altijd bij de trapleuning van de H&M!!

8

Dazwa84 schreef:

Ik heb een silliconen deegroller, werkt heel erg prettig en plakt niet. Maaaar, elke keer als ik met dat ding over m'n marsepein/fondant ga, hoor ik hem helemaal knetteren en als ik hem daarna aanraak sta ik zowat onder stroom :S :P Hebben jullie daar ook last van?

Ja ik heb ook een silliconen roller en knetter hier ook wat af (hmmmz klinkt fout hahaha).

Ik moet zeggen de roller gaat super alleen die schokjes zijn wat minder hihi.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

9

Hoi dat heeft naar het schijnt te maken met de eerste zonnestralen dan laden we zo heb ik gehoor zelf op en dat geeft als resultaat dat we soms door het aanraken van metaal gaan knetteren.

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Komt door de tijd van het jaar volgens mij, hier ook veel last van. Knetter wat af, met alles, vooral met de kids en de auto. De kat kan er ook wat van trouwens.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Haha, die van mij knettert ook altijd. En van de auto krijg ik ook schokken, maar ik ben er sinds jaren imuun voor. Had nl bij 1 van mijn banen een bureaustoel waar ik constant schokken van kreeg als ik 'm aanraakte. In het begin schrok ik er steeds van, daarna begon het te irriteren en na verloop van tijd viel het me gewoon niet meer op.
Dus de oplossing: gewoon stug doorgaan en juist extra veel gebruiken die roller :lol:

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

12

Ha ha herkenbaar!
Bij ons vliegen de vonken er letterlijk vanaf :lol:

Groetjes, Marielle

13

Heb ik ook altijd bij de auto ik ben er helemaal zat van ik durf de deur niet eens meer aan te raken haha.
Nou heb ik gehoord dat je een aparaatje kunt komen dat de stroom geleid kost 8 euro kun je onderop de auto zetten en dan schijnt het helemaal over te zijn!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

14

Het hangt er ook vanaf wat je aanhebt ;)

Hoewel... ik heb er ook h

15

Ben blij dat ik niet de enige ben :P Mega irritant vind ik het wel. Ik zit buitenshuis in een elektrische rolstoel en als ik bijvoorbeeld in de V&D naar de lift rij, dan 'laad' ik mezelf helemaal op. En als ik dan op het liftknopje druk: PATS!

Ik laat nu dus anderen drukken :P

16

HaHaHaHaHa

Sorry geen last van, maar ik moest ff reageren ...

HiHiHiHiHi

Mmm das pas lekker!

17

Nou ik heb er dus ook heeeeeeeeeel erg last van.Ben ondertussen echt een fobie aan het ontwikkelen :o

Ik heb het dus met bijna alles:auto's,deurklinken,tafel(dat is een glazen blad met een ijzerenlijst eromheen),mensen,eigenlijk alles waar metaal aan zit (zoals liftknopje,het knopje bij een oversteekplaats bijvoorbeeld enz,oja een ook de roller(heb een pvc buis) en heb gisteren een siliconen roller gekocht .......hoopte dat het daarmee over zou zijn....pfff dus niet begrijp ik nu...jammer.

Ik laad mezelf heel snel op en als ik dan iets aanraak dan krijg ik een schok van hier tot ginder.Soms springen de vonken ervan af.En onze arme kater vind met helemaal niet lief meer geloof ik.Soms raak ik hem aan met mijn vinger op zijn neuspuntje en dan schrikt hij natuurlijk van de schok en kijkt me daarna een potje smerig aan zeg hihihi
Het gaat me nog niet zozeer om de schok maar meer om het schrikken hahaha.Ik ben bang om te schrikken zeg maar.Het geeft een zeer vervelend gevoel zodat ik ga trillen en beven op mijn benen enz.

Ik doe net als Dazwa84 proberen om anderen te laten drukken maarja dat gaat niet altijd en dan los ik dat op door mijn jas over mijn hand te doen hahaha.Tja je wordt creatief hoor in die dingen.

Groetjes Angelique

18

ik heb er ook erg last van. maar je leert er vanzelf wel mee omgaan.
altijd eerst iets anders aanraken voordat je het metaal aanraakt.
dus via het raampje of het hout de deurklink vastpakken, eerst de kassaband, en daarna pas het kassadeurtje opendoen, eerst het raam vegen met je hand, en dan pas de klink van de auto enz enz.

19

ook ik knetter de pan uit........het hele jaar door, zou het door mijn rubberen crocs komen ? :D

Alles goed???? nee 3 fout