Onderwerp: mijn snelste taart ooit!!!
gisteravond pas op 21.30 thuis uit mijn werk zat ik nog vol energie en had nog lang geen behoefte om te slapen, nog veel te druk in mijn hoofd. dus wat doe je dan???
nou, dan gaan we gewoon toch nog een taartje maken 
dus mixer aangezet om biscuit te maken. springvorm invetten, oven voorverwarmen. ideetje bedenken, wel snel natuurlijk. misschien iets ivm de boerengolf die we zondag met mijn werk gaan doen tussen de koeien???
een koeien taart dan maar, niet te moeilijk en zo klaar dacht ik....
hup, biscuit de oven in, chocolade fondant mengen met de mmf en zwart kleuren. taart uit de oven, in plasticfolie in de koelkast (tja, je mot toch wat verzinnen om verder te kunnen), vanille botercreme maken (k*t!!!! weer vergeten die deksel op de kennie te doen met die poedersuiker@#$%$#@!!! ik dacht dat ik dat na 1x wel geleerd had).
taart uit de koelkast, heel voorzichtig met de taartzaag. 1e laag mona toetje van de maand aardbeien. 2e laag mona toetje aardbeien met aarbeienjam gemixed.afsmeren, witte mmf erover. de zwartefondant uitrollen en snijden maar.
en zo had ik binnen 2 uur een complete taart gemaakt!!!! huh? echt 2 uur??? ja, ik was er zelf verbaas over.
ik moest natuurlijk nog wel ongeveer 1 uur lang mijn keuken poedersuiker vrij maken. maar het taartje was simpel maar leuk en klaar.
mijn collega's hebben er van gesmuld vandaag, hij was erg lekker en de biscuit was erg goed en niet droog....

Strax ff rood wit blauw erop doen en hoop dat dat ook zo snel gaat als die van jou. Maar ik voel aan mun water dat het me vandaag niet mee zit......

) heb je gemaakt hoor!