1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (28-10-2008 12:51)

Onderwerp: mijn snelste taart ooit!!!

gisteravond pas op 21.30 thuis uit mijn werk zat ik nog vol energie en had nog lang geen behoefte om te slapen, nog veel te druk in mijn hoofd. dus wat doe je dan???
nou, dan gaan we gewoon toch nog een taartje maken :+
dus mixer aangezet om biscuit te maken. springvorm invetten, oven voorverwarmen. ideetje bedenken, wel snel natuurlijk. misschien iets ivm de boerengolf die we zondag met mijn werk gaan doen tussen de koeien???
een koeien taart dan maar, niet te moeilijk en zo klaar dacht ik....
hup, biscuit de oven in, chocolade fondant mengen met de mmf en zwart kleuren. taart uit de oven, in plasticfolie in de koelkast (tja, je mot toch wat verzinnen om verder te kunnen), vanille botercreme maken (k*t!!!! weer vergeten die deksel op de kennie te doen met die poedersuiker@#$%$#@!!! ik dacht dat ik dat na 1x wel geleerd had).
taart uit de koelkast, heel voorzichtig met de taartzaag. 1e laag mona toetje van de maand aardbeien. 2e laag mona toetje aardbeien met aarbeienjam gemixed.afsmeren, witte mmf erover. de zwartefondant uitrollen en snijden maar.
en zo had ik binnen 2 uur een complete taart gemaakt!!!! huh? echt 2 uur??? ja, ik was er zelf verbaas over.
ik moest natuurlijk nog wel ongeveer 1 uur lang mijn keuken poedersuiker vrij maken. maar het taartje was simpel maar leuk en klaar.
mijn collega's hebben er van gesmuld vandaag, hij was erg lekker en de biscuit was erg goed en niet droog....
http://94.100.113.33/259150001-259200000/259158701-259158800/259158745_5_V6Tm.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: mijn snelste taart ooit!!!

Wauw,dat is inderdaad erg snel!!!!
Ik vind hem leuk geworden!!

3

wauw dat is zeker snel, knap gedaan!!

4

Snel gedaan hoor!! Super :)

MOOOHHHHH

Hij is leuk!!!

Veel plezier met boerengolf!

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

6

Idd leuk en snel.
Het zat mij niet mee vandaag. Ff snel oranje cake bakken, mix van Soezie, Hup Holland Hup. Maar die was niet gaar te krijgen, na een uur uit de oven gehaald en wilde hem storten flikkert hij mij zo op het gasstel...kaputt. Weinig meer te redden. Dus 2e poging cake bakken en nu zelluf maar kleuren....dus onder ut mixen flikkert mijn hele potje oranje in mun beslagje en krijg ik kennie zo snel niet uit.........................
Heb toch het potje gedeukt maar niet beschadigd uit ut beslagje kunnen vissen. Wel flink oranje beslagje geworden.........Maar cake gelukt :D Strax ff rood wit blauw erop doen en hoop dat dat ook zo snel gaat als die van jou. Maar ik voel aan mun water dat het me vandaag niet mee zit......

7

Een simpele speedy cake! Maar wel een leuke voor even snel!

8

Hij is leuk zeg. En nog snel ook. Wat wil je nog meer

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Wat een leuke snelle taart :Y
En hij is prachtig in beeld gebracht :thumb:

xxx

10

Leuke koeienvlekkentaart (leuk woord voor galgje :lol:) heb je gemaakt hoor!

11

Dat is een mooi vluggertje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Het is mooi gelukt, ondanks de snelheid!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

leuk gedaan.

14

Alleen van je verhaal werd ik helemaal blij... hihi...

... maar van het eindresultaat nog veel blijerderderder... ;)

Mooi gedaan!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

Wauw!! In 2 uur!!! Ik heb minstens 2 uur nodig om te bedenken wat ik ga maken en hoe ik het ga maken... Gaaf hoor!

Groetjes,
Efje

16

Gaaf zeg! En hoe was Boerengolf? leuk geweest?

Groetjes Tweety!

17

Lekker snel gemaakt en nog mooi ook, helemaal goed!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

18

Wauw wat een mooie koeienvlek ;).

19

wauw gave taart voor in zo'n korte tijd ;)