Onderwerp: Mijn allereerste bruidstaart!!! en de ellende die er bij hoorde.......
Ok, hier is tie dan, mijn allerallerallerallerallereerste bruidstaart:
Fotoos thuis gemaakt:

En op de locatie, zoek de verschillen.....(en dan bedoel ik niet het ontbrekende roosje)
En dan nu de ellende.......
Ik had ervoor gekozen de taart gestapeld te vervoeren omdat de decoratie doorliep over de verschillende lagen. Er was geen tijd beschikbaar om de taart helemaal te decoreren op de locatie, dus dit kon echt niet anders. Het was een uur rijden en alles leek prima te gaan. Totdat we aankwamen bij de locatie, de taart uit de doos tilde en............................................SCHEEF gezakt!
Aaaaaaaaargh!! Wat een kater zeg, alles was goed gegaan, ik was tevreden en blij en dan zoiets. Heb nog geprobeerd het een beetje recht te duwen maar daar deed ik meer kwaad dan goed mee dus dat heb ik verder maar gelaten. Natuurlijk met de beste kant naar voren gezet. Ik heb het bruidspaar niet meer gezien (sinds kort vrienden van ons) en hoop maar dat ze het me niet kwalijk nemen.
Zucht........ ben er echt een beetje verdrietig van 
www.tierelantaarten.nl *taarten gemaakt met liefde*
zal veel werk ingezeten hebben.
voor taarten......
. En wat ook gaaf is: de bruidsfotograaf wil graag een link naar mijn website op zijn website plaatsen zodat hij a.s. bruidsparen evt. naar mij kan doorverwijzen voor een bruidstaart...... Ben nu toch wel weer een beetje gegroeid. Jeetje, de tranen lopen over mijn wangen, hihi, ben blij dat ik dr even heb gesproken!