1 Laatst bewerkt door Marjolein (03-06-2008 19:29)

Onderwerp: Mijn allereerste bruidstaart!!! en de ellende die er bij hoorde.......

Ok, hier is tie dan, mijn allerallerallerallerallereerste bruidstaart:
Fotoos thuis gemaakt:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y6DGAIHX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JR8OYDJX.jpg
En op de locatie, zoek de verschillen.....(en dan bedoel ik niet het ontbrekende roosje)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OHDDL46T.jpg

En dan nu de ellende.......
Ik had ervoor gekozen de taart gestapeld te vervoeren omdat de decoratie doorliep over de verschillende lagen. Er was geen tijd beschikbaar om de taart helemaal te decoreren op de locatie, dus dit kon echt niet anders. Het was een uur rijden en alles leek prima te gaan. Totdat we aankwamen bij de locatie, de taart uit de doos tilde en............................................SCHEEF gezakt!
Aaaaaaaaargh!! Wat een kater zeg, alles was goed gegaan, ik was tevreden en blij en dan zoiets. Heb nog geprobeerd het een beetje recht te duwen maar daar deed ik meer kwaad dan goed mee dus dat heb ik verder maar gelaten. Natuurlijk met de beste kant naar voren gezet. Ik heb het bruidspaar niet meer gezien (sinds kort vrienden van ons) en hoop maar dat ze het me niet kwalijk nemen.
Zucht........ ben er echt een beetje verdrietig van :(

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

2

Re: Mijn allereerste bruidstaart!!! en de ellende die er bij hoorde.......

Wat een mooie taart, :Y zal veel werk ingezeten hebben.
Ik snap dat je verdrietig bent over het scheef zakken.
Balen meid.

3

Je taart is heel mooi
en een beetje scheef is niet erg toch?
en het bruidspaar was zeker onder de indruk

cateren is ook gebakjes maken :)

4

Het is een schatje van een taart, heel erg lief zo!! Mooi gemaakt hoor Marjolein!
En ontzettend balen zeg, maar het weer is vreselijk of beter gezegd meedogenloos ;) voor taarten......
Had je hem wel goed gestut met houten deuvels trouwens?
Nou meid, waarschijnlijk ziet niemand het in alle enthousiasme en blijdschap maar wel heel erg vervelend voor je, zou me er ook helemaal dipperig van voelen....

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Hopelijk is het een troost voor je: ik zie er niets van hoor, van die ellende!
Hij is prachtig! :Y

Groetjes, Marielle

6

Oh wat vervelend en dan zeker met een bruidstaart, maar het is wel een plaatje hoor.

Volgende keer toch maar op lokatie stapelen en de gedraaide afwerkrand los in de dozen meenemen

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

Bien schreef:

Oh wat vervelend en dan zeker met een bruidstaart, maar het is wel een plaatje hoor.

Volgende keer toch maar op lokatie stapelen en de gedraaide afwerkrand los in de dozen meenemen

Die gedraaide afwerkrand was het probleem niet geweest, maar de groene ''sliertjes'' liepen door over de lagen. Ach, ik heb er weer van geleerd. De bruid belde me net en daar ben ik enorm van opgeknapt. Ze vonden de taart prachtig en overheerlijk. Ze kon proeven dat ik hem met liefde had gemaakt :). En wat ook gaaf is: de bruidsfotograaf wil graag een link naar mijn website op zijn website plaatsen zodat hij a.s. bruidsparen evt. naar mij kan doorverwijzen voor een bruidstaart...... Ben nu toch wel weer een beetje gegroeid. Jeetje, de tranen lopen over mijn wangen, hihi, ben blij dat ik dr even heb gesproken!

8

Lara M. schreef:

Het is een schatje van een taart, heel erg lief zo!! Mooi gemaakt hoor Marjolein!
En ontzettend balen zeg, maar het weer is vreselijk of beter gezegd meedogenloos ;) voor taarten......
Had je hem wel goed gestut met houten deuvels trouwens?
Nou meid, waarschijnlijk ziet niemand het in alle enthousiasme en blijdschap maar wel heel erg vervelend voor je, zou me er ook helemaal dipperig van voelen....

Ik had hem echt heel goed gestut met houten deuvels. Maar inderdaad, dat warme vochtige weer is echt funest!

9

Meid het is een prachtige taart geworden!! Super hoor! Lijkt veel op je proeftaartje!!

10

Maaikelove schreef:

Meid het is een prachtige taart geworden!! Super hoor! Lijkt veel op je proeftaartje!!

hihi, dat was ook de bedoeling!

wauw hij is erg mooi zeg!!
mooi met dat groen..

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

12

Wow!! Ik vind hem heel erg mooi geworden!!! Romantisch!!

13

Waaauw, prachtig!!! :Y

En wat leuk dat de bruid je even gebeld heeft, het heeft je zo te lezen erg goed gedaan :thumb:
Van het zakken zie je niets op de foto :nooo
Je prachtige taart heeft alle aandacht gekregen, niet dat klein verzakkingkje ;)

xxx

14

Ik vind m nog steeds prachtig, 't is dat ik de "voor"foto heb gezien en de "na"foto dat ik verschil zie, maar ook geen ontzettend groot verschil ( of je bent naast een goede taartenbakker ook nog een goede fotograaf ;) ) en vind m dus nog steeds heel chique! prachtig gemaakt, en nu lekker gaan uitrusten he!?!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

15

heel erg leuk gedaan :) echt super mooie bruidstaart :)

16

Haaaaartstikke mooie taart!!! En Balen van het inzakken maarja tis al gezegd....dat weer is ... voor taarten!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

17

Mooie taart, echt een plaatje. Fijn dat je opgeknapt ben van het telefoontje.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

Heel mooi lijkt erg op je proeftaartje.. Op de foto zie je er niks van.. Zelf zie je altijd alles aan de taart. Ik vind het echt een super mooie taart!

19

Hij is mooi!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

20

Leuk dat de bruid je nog even heeft gebeld! Dat doet je toch goed!
En ik zie er niet veel van op de foto hoor (en dat ontbrekende roosje zie ik ook niet?)

21

Wat superfijn dat het paar gewoon helemaal tevreden was... !!!!!

Enne... of ik zie het niet, of jij kunt heel goed fotograferen... maar ik zie niet eens zo dat ie scheefgezakt is hoor...

Uiteraard weet jij precies hoe het zit, dar twijfel ik ook niet aan... voor mij is het in ieder geval een zeer prachtige bruidstaart... en wat de bruid al zei: met veel liefde gemaakt!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

22

Prachige taart geworden!

Jammer van het vervoeren, maar goed,
ben blij voor je dat de bruid je nog gebeld heeft!
Nu kan je toch met een gerust hart ervan genieten dat
je een schitterende bruidstaart afgeleverd hebt!!

23

Marjolein schreef:
Maaikelove schreef:

hihi, dat was ook de bedoeling!

Jaa, dat had ik begrepen :) Maar dan nog wordt het soms een heel andere taart! Maar deze niet :lol:

24

Ik vind 'm helemaal mooi hoor. En dat scheefzakken is waarschijnlijk niemand op de bruiloft opgevallen, maar 'k kan me je frustratie voorstellen. Overmorgen moet ik samen met een vriendin ook een bruidstaart afleveren, maar die gaan we op de locatie opbouwen. Ook voor ons is 't de eerste en we vinden 't allebei super spannend!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

25

Ik vind het een prachtige taart hoor!!
En wat heerlijk dat de bruid even belde..hoop dat je lekker kan slapen!!

Alleen wanneer je houdt van wat je doet, kun je kwaliteit leveren.
Wil je al mijn foto's zien , klik dan op Mijn Album