1 Laatst bewerkt door Sarakim (02-06-2008 13:54)

Onderwerp: Topsy Thirty

Mijn broer werd afgelopen zondag 30 jaar, en dat was voor mij dan ook aanleiding om voor het eerst wat in mijn nieuwe keuken te maken!!
Goed, de keuken was in principe perfect, maar het maken van de taart ging alles behalve perfect...Door scheef snijden uiteindelijk besloten er maar een semi-topsy turvy van te maken, en dit is het resultaat.

De onderste is gevuld met twee lagen frambozenmousse, waarbij de onderste laag een beetje frambozenjam eronder heeft gekregen en de tweede wat pure hagelslag erbij.
De middelste en bovenste zijn gevuld met lemoncurd/mona citroentaartpudding.

http://i97.photobucket.com/albums/l232/Sarakim/Taarten/DSCN2688.jpg

Bekleed met chocoladefondant van Pettinice en de kleurtjes zijn marsepein.

Ook ging het met de ruitjes helemaaal niet zoals ik wilde, ging door het weer alles enorm zweten maar ach...
Toen hij op tafel stond ging de hele familie toch weer aan de 'ooohs' en 'aaahs' om daarna toen ze een hap namen om te slaan in 'mmmm', dus het zat wel goed ;-)

2

Re: Topsy Thirty

Hij is zo te horen wel goed ontvangen :D Hij ziet er ondanks de tegenslagen goed uit!

3

mooie kleuren , ziet er goed uit. leuk is dat dan he, dat ze zo reageren als je zelf denkt,mmmh dit en dat had anders gekunt.
vind hem mooi.

gr agnes

4

Ik vind hem heel leuk leuk geworden, al was het aanvankelijk niet de bedoeling om er een topsy van te maken.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

5

Hij is leuk geworden!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

:Y Leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Hij ziet er toch leuk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Dit is toch ook bijzonder! Als je 'm zo zou willen, zou het niet lukken... ;)

De kleuren zijn gaaf en de vullingen overheerlijk!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

leukleukleuk :)

en hartstikke fijn dat je je nieuwe keuken in gebruik hebt kunnen nemen!

10

Heel stoer! Mooi gemaakt.

11

Leuke taart geworden hoor! En de vullingen klinken ook er jammie :9

12

Mooie taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

Hij ziet er toch leuk uit :thumb:
En die aaah's, oooh's en mmmmm's waren terecht :Y

xxx

14

toch ziet hij er mooi en apart uit zeg!! gelukkig van de aaaaahh en de ooohhhh, knap werk

15

Heel erg leuk geworden ondanks dat ie zo niet bedoeld is, lijkt wel alsof het zo helemaal bedoeld is hoor!!  En mooie kleuren zeg, errug stoer!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

16

Ziet er echt leuk uit zeg! Ik vindt de kleuren combi best gaaf!

Groetjes Tweety!