Onderwerp: Dit wordt een nieuwe hobby!
Hallo allemaal,
Ik zit al dagen veel te lang achter de computer om alles te lezen en te bekijken, want ik ben werkelijk onder de indruk van deze site! Aangezien ik voorzie hier vaak rond te kijken, zal ik me voorstellen:
Ik ben Annemiek, 35 jaar, getrouwd en moeder van 2 dochtertjes. Hoewel ik niet zoveel tijd heb voor hobbies met de kids, werken, huishouden, sporten, denk ik nu toch een nieuwe hobbie te hebben gevonden.
Vorig jaar heb ik een barbietaart gemaakt voor mijn oudste dochter. Zag er in vergelijking tot jullie creaties niet uit, maar iedereen hier was onder de indruk.
Nu wilde ik een leuke taart maken (beter goed gejat dat slecht verzonnen) en kwam op deze site terecht. Net als zoveel anderen, meteen verslaafd!
Heb meteen van alles besteld, mixen, fondant, marsepein, kleuren. Deze week ga ik aan de slag. Voor zaterdag een taart met puzzelplaatje van Hello Kitty voor mijn dochter (2). Zondag een cadeautaartje voor mijn moeder. De onderdelen voor de strik liggen te drogen. Ben benieuwd of het gaat lukken!
Mijn andere dochter wordt volgende maand 5 en die ziet mij iedere keer de mooiste taarten bekijken om ideeen op te doen. Ze vindt ze allemaal even fantastisch en kiest iedere dag een andere die ze wil hebben. Het wordt vast My Little Pony.
Nou, tot zover de intro. Jullie zullen me vast wel vaker tegenkomen, vooral onder het kopje 'sorry, ik ben maar een beginneling, maar kunnen jullie me helpen met ....'.
Groeten,
Annemiek