1

Onderwerp: Dit wordt een nieuwe hobby!

Hallo allemaal,

Ik zit al dagen veel te lang achter de computer om alles te lezen en te bekijken, want ik ben werkelijk onder de indruk van deze site! Aangezien ik voorzie hier vaak rond te kijken, zal ik me voorstellen:

Ik ben Annemiek, 35 jaar, getrouwd en moeder van 2 dochtertjes. Hoewel ik niet zoveel tijd heb voor hobbies met de kids, werken, huishouden, sporten, denk ik nu toch een nieuwe hobbie te hebben gevonden.

Vorig jaar heb ik een barbietaart gemaakt voor mijn oudste dochter. Zag er in vergelijking tot jullie creaties niet uit, maar iedereen hier was onder de indruk.

Nu wilde ik een leuke taart maken  (beter goed gejat dat slecht verzonnen)  en kwam op deze site terecht. Net als zoveel anderen, meteen verslaafd!

Heb meteen van alles besteld, mixen, fondant, marsepein, kleuren. Deze week ga ik aan de slag. Voor zaterdag een taart met puzzelplaatje van Hello Kitty voor mijn dochter (2). Zondag een cadeautaartje voor mijn moeder. De onderdelen voor de strik liggen te drogen. Ben benieuwd of het gaat lukken!

Mijn andere dochter wordt volgende maand 5 en die ziet mij iedere keer de mooiste taarten bekijken om ideeen op te doen. Ze vindt ze allemaal even fantastisch en kiest iedere dag een andere die ze wil hebben. Het wordt vast My Little Pony.

Nou, tot zover de intro. Jullie zullen me vast wel vaker tegenkomen, vooral onder het kopje 'sorry, ik ben maar een beginneling, maar kunnen jullie me helpen met ....'.

Groeten,
Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

2

Re: Dit wordt een nieuwe hobby!

Ha die Annemiek!

Leuk dat ik je welkom mag heten hier op de site en bij dit gezellige forum!

Ik lees al dat je behoorlijk op weg bent om verslaafd te raken... hihihi... maar zeg nou zelf: er zijn slechtere dingen als hobby te noemen, toch?

Veel plezier, succes en geduld bij het maken en decoreren van je taarten en ik zou zo zeggen: vergeet niet te fotograferen en te plaatsen en verras ons!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Hallo Annemiek!

Wat leuk dat je jezelf even voorstelt hier en dat je dus al besmet bent met het taartenvirus! Veel plezier met bakken, decoreren en forummen!! En misschien tot op de volgende freubeldag of t en t beurs??!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

haha bereid je maar voor op nog veeeeeel meer bestellingen bij de hebshop!!! hihi, in het begin echt een aanslag op je portemonaie! hihi, maar zowel het bakken als dit forum is echt zooo verslavend...
wel je taarten showen he!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Welkom op het forum!

Ik ben benieuwd naar je taartjes, showen h

6

Annemiek schreef:

Jullie zullen me vast wel vaker tegenkomen, vooral onder het kopje 'sorry, ik ben maar een beginneling, maar kunnen jullie me helpen met ....'.

Groeten,
Annemiek

Helemaal niet erg hoor .....zo zijn we allemaal begonnen.Daar is dit forum juist voor om iedereen te helpen.

Nou van harte welkom op dit gezellige forum en hoop dat we snel van je creaties kunnen genieten is de taartenparade ;)

Groetjes Angelique

7

Welkom Annemiek...heel veel plezier op dit gezellige en leerzame forum :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image930.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Hoi annemiek,

Zoals ik het lees heb je al ontdekt dat het een verslavende hobby is. Zowel het forum als het bakken zelf. Heel veel plezier met alle nieuwe dingen uit te proberen

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

10

welkom!
en veel bakplezier!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

11

welkom :)

12

Hartelijk bedankt voor jullie warme welkom!

Werd midden in de nacht wakker met allemaal ideetjes en kon niet meer slapen. Inmiddels heb ik weer meer ingredienten en spulletjes besteld. Als je eenmaal begint, wil je ook meteen vanalles hebben om de taarten extra mooi te maken. De kleivormpjes van mijn kinderen volstaan nu al niet meer en in ben nog niet eens goed en wel begonnen, ha!

Als de taarten dit weekend enigszins toonbaar zijn, zal ik de eerste baksels tonen.
Groetjes,

Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

13

Hoi Annemiek...
wat komt dat me bekent voor...ik ben ook nog niet zo lang bezig maar ik vind het ook helemaal geweldig hier op het forum...en als ik dan aan het bestellen ben in de hebshop zie ik allemaal zulke leuke dingen....

Geniet ervan hier op het forum en ik ben benieuwd naar je taarten hoor!!

Alleen wanneer je houdt van wat je doet, kun je kwaliteit leveren.
Wil je al mijn foto's zien , klik dan op Mijn Album