1

Onderwerp: Kikkers en Smileys... nog meer kikkers en Little Pony

Collega Arie nam afscheid en aangezien hij zich nogal veel bezighoudt met MSN maakte ik voor hem een 'knipoog-smiley' ;) Hij vroeg een iets grotere taart, zodat hij ook nog wat mee naar huis kon nemen om daar te laten proeven wat er gemaakt was. Dat vond ik niks... moesten we op kantoor nog gaan opletten of er wel een stukkie overbleef!!! Nee, daarom maar een 'meptaartje' voor thuis erbij gemaakt... ;)

Vulling: stroopwafelkruimels en kersenvlaaivulling... lekker!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HEHKQRB3.jpg

Voor juf Caroline's afscheid de tweede serie taarten met kikkers voor de ouders en voor de kinderen 24 cupcakes... met kikkers...

Vulling: 1 x hemelse modder en aardbeien. 1 x banketbakkersroom en kersenvlaaivulling.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SE4PZJDY.jpg

Voor mijn 'buuf' Albertine een kikkerstapeltje. Ze komt regelmatig even in mijn keuken kijken, is altijd belangstellend en zal nooit vergeten te vragen naar die ene speciale taart waarover ik het met haar gehad heb op weg naar school en die ik dan moet maken en/of afleveren. Toen ze van de week vroeg of ik voor haar verjaardag een taart kon maken, moest ik - vanwege alle drukte - 'nee' zeggen.
De volgende dag heb ik haar vlug gezegd dat ik toch voor haar verjaardagstaart zou zorgen... ik kon het niet over mijn hart verkrijgen... :S

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6RQ8RBY8-1.jpg

Vulling: vanille-botercreme en verse aardbeien.

En als laatste deze week een My Little Pony taart voor Luca die 5 wordt. Toen haar moeder vanavond deze taart kwam ophalen sprak ze: "dit is absoluut niet de taart die ik in gedachte had... maar mijn hemeltje wat is dit gaaaaaaaf!!!!" :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PEXNDOBZ-1.jpg

Vulling: aardbeienvlaaivulling en banketbakkersroom.

Zo, tot zover weer even "de taartenweek van Koenie"...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

2

Re: Kikkers en Smileys... nog meer kikkers en Little Pony

Ja, daar zijn ze, wat zijn ze weer leuk en meid wat een werk heb je verzet.

Die smiley's, helemaal top met dat kleintje erbij.

Al die kikkers, je kan zeker geen kikker meer zien, als ik het had geweten had ik vandaag de hele dag tegen je gekwaakt!!

En de little Pony carousel.....schatje!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Oh Koenie...

Wat zijn ze gaaf. Vind die smiley's super.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

Geweldige taarten zeg! Een heleboel kikkers inderdaad, maar leuk gemaakt!
En tja, de my little pony is echt supergeweldig :Y:Y :thumb:

5

Je taarten week was weer zeer vruchtbaar!! Mooie creaties

groetjes Francisca

6

nr 15 t/m 20 van deze maand? of was je er nog niet?

Er zaten zeven kikkertjes al in een boerensloot...........
Ze zijn allemaal weer even gaaf (stiekum heeft mlp de voorkeur)

Alles goed???? nee 3 fout

7

Het is een ware kikker-invasie :lol:
Ze zijn allemaal super! Het carrouselletje met de geboetseerde ponies vind ik nog het leukst, mede door de leuke kringeltjes op het dakje ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

8

Ben jij nou nooit eens taart-moe? Je schudt ze zo weer uit je mouw, tjeempie!
Ik vind je mlp toch wel het gaafst, zelfs in het roze. Die kikkers zijn ook weer toppie, ach net als de rest :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Wat een mooi compliment ook van de moeder van de little pony's. En wat ook nog geweldig dat je je dr toch nog voor in hebt gezet een taart te maken voor de buuf.....
Ze zijn stuk voor stuk allen weer EVEN leuk. Ik kan niet zeggen die vind ik het leukst. Zelfs de smileys zijn LEUK!

10

Die smileys zijn leuk!! Wat grappig dat 'meptaartje' erbij :) Kan me wel voorstellen dat je het niks vond dat er iets over moest blijven voor thuis. Niet alleen hadden jullie dan moeten opletten dat er iets overbleef, maar dan hadden de mensen thuis een bijna opgegeten taart gekregen waar niet meer van te zien was wat het moest voorstellen :( Deze oplossing is veel beter!

De kikkers en ponies zijn tof, vind vooral dat kleine kikkertje rechts op de taart voor de buurvrouw erg schattig.

11

super zeg... wat heb je die taart met je pony leuk bedacht!
De rest is ook mooi geworden.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

12

Zo Koenie wat heb jij het druk zeg met weer schitterende taarten te maken......vooral die kikkers vind ik helemaal super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

13

jeetje meid, wat een schitterende taarten allemaal, stuk voor stuk zeg, en dan van die little pony, echt gewelig!!!!

14

de little pony taart is echt super....
en die smiley......
en die kikkers.... toppie!!

15

Jee, wat een werk van zoveel verschillende taarten. Zit jij ooit wel eens even stil?

16

O, wat zijn ze GAAF!!!

Je smiley is inderdaad TÉ leuk, en moooi strak! ssssssssssss leuk idee dat meppertje  hihi!! Je kikkertaarten sooo lief, vooral die voor je buuf!! Óntzettend leuk gedaan!!

En je caroussel is gewoonweg fantastisch!! De kringels, de balletjes.....is ie al opgehaald?? Want anders pik ík m in hoor :lol:

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

17

Gaaf!

je caroussel is super...en de kikkers.....en de smiley...allemaal weer zo leuk!

18

Wat een leuke taarten zeg. Die carrousel vind ik echt super.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

19

Je pony-carrousel is echt geweldig om tezien,dat heb je super gemaakt,top.
de kikkers blijven leuke vrolijkerds om tezien.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

20

Ooh Koenie wat weer een kunstwerken!! En natuurlijk doe je die ene taart er nog "even" bij, gekkie!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

wooooooooooooooooooooooooow Koenie!!! Wat een geweldige taarten. Leuk he als mensen zo blij zijn, daar doe je het ook voor vind ik. Die mlp is geweldig!! Die sla ik ff op als je het niet erg vind. ;)

22

He lekker wijf! Leuk je gister weer even te zien hoor!
Je hebt weer hele gave taarten gemaakt Vind je smileys heel erg gaaf. En je kikkertjes zijn erg leif. Maar je carousel, WAUW!

23

wow Koenie. ik vind ze heel mooi.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

24

Wat een super super leuke taarten!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

25

ACH! Wat een eeeenige taartjes Koenie! Die knipoog is erg leuk gedaan zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.