Onderwerp: Kikkers en Smileys... nog meer kikkers en Little Pony
Collega Arie nam afscheid en aangezien hij zich nogal veel bezighoudt met MSN maakte ik voor hem een 'knipoog-smiley'
Hij vroeg een iets grotere taart, zodat hij ook nog wat mee naar huis kon nemen om daar te laten proeven wat er gemaakt was. Dat vond ik niks... moesten we op kantoor nog gaan opletten of er wel een stukkie overbleef!!! Nee, daarom maar een 'meptaartje' voor thuis erbij gemaakt... 
Vulling: stroopwafelkruimels en kersenvlaaivulling... lekker!!!

Voor juf Caroline's afscheid de tweede serie taarten met kikkers voor de ouders en voor de kinderen 24 cupcakes... met kikkers...
Vulling: 1 x hemelse modder en aardbeien. 1 x banketbakkersroom en kersenvlaaivulling.

Voor mijn 'buuf' Albertine een kikkerstapeltje. Ze komt regelmatig even in mijn keuken kijken, is altijd belangstellend en zal nooit vergeten te vragen naar die ene speciale taart waarover ik het met haar gehad heb op weg naar school en die ik dan moet maken en/of afleveren. Toen ze van de week vroeg of ik voor haar verjaardag een taart kon maken, moest ik - vanwege alle drukte - 'nee' zeggen.
De volgende dag heb ik haar vlug gezegd dat ik toch voor haar verjaardagstaart zou zorgen... ik kon het niet over mijn hart verkrijgen... 

Vulling: vanille-botercreme en verse aardbeien.
En als laatste deze week een My Little Pony taart voor Luca die 5 wordt. Toen haar moeder vanavond deze taart kwam ophalen sprak ze: "dit is absoluut niet de taart die ik in gedachte had... maar mijn hemeltje wat is dit gaaaaaaaf!!!!" 

Vulling: aardbeienvlaaivulling en banketbakkersroom.
Zo, tot zover weer even "de taartenweek van Koenie"...
www.taartenvankoenie.nl
:Y 

Kan me wel voorstellen dat je het niks vond dat er iets over moest blijven voor thuis. Niet alleen hadden jullie dan moeten opletten dat er iets overbleef, maar dan hadden de mensen thuis een bijna opgegeten taart gekregen waar niet meer van te zien was wat het moest voorstellen
Deze oplossing is veel beter!