Onderwerp: Voor de voetbalfans!
De galerie is ingebruik genomen. Dus kom maar op met jullie ek-taarten. (heb op mijn laptop een extra virusscanner laten installeren want ik ben allergisch voor voetbal en mijn man ook )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Voor de voetbalfans!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De galerie is ingebruik genomen. Dus kom maar op met jullie ek-taarten. (heb op mijn laptop een extra virusscanner laten installeren want ik ben allergisch voor voetbal en mijn man ook )
Hoe kom je eigenlijk in de galerie?
Ik zat 'm net even te bekijken en merk plots een taartje van mij op
Wat een compliment!!
xxx
Ik geef dan wel bijna geen reacties in de taarten parade maar ik zie wel ALLE taarten die daar staan. (en de cupcakejes )
Die verzamel ik dan en als ik dan tijd heb plaats ik de foto's in de galerie. Mocht je een foto missen: dan gewoon even mailen! fotoos apenstaartje deleukstetaarten punt nl en dan komt hij er alsnog in!
Oh wat leuk dat de galerie er is
Nou Rianne kom maar op met je EK taarten
Ik geef dan wel bijna geen reacties in de taarten parade maar ik zie wel ALLE taarten die daar staan. (en de cupcakejes )
Die verzamel ik dan en als ik dan tijd heb plaats ik de foto's in de galerie. Mocht je een foto missen: dan gewoon even mailen! fotoos apenstaartje deleukstetaarten punt nl en dan komt hij er alsnog in!
Ah zo dus
Dank je wel voor de toelichting
xxx
Oh wat leuk dat de galerie er is
Nou Rianne kom maar op met je EK taarten
Als de bestelling er zo is ga ik eerst die uitpakken dan en me klaar maken voor vanavond...Nederland _Denemarken en dan zal ik morgen gaan beginnen!!!!!!
Nathalie je bent een TOPPER maar nu wel weer braaf je arm laten rusten he...anders wordt ik boos !!!
Helemaal in oranje stijl. Geweldig. Heb je ook nog een foto van je hele tenue? Hoe was het gister? Geweldig zeker van dichtbij.......
Was wel leuke wedstrijd om naar te kijken en alvast in de sfeer te komen maar ze hebben lang nog niet alles gegeven en laten zien.
Ik zit druk te stoeien Nathalie wat ik es even zal bakken. Maar nou is mun zoontje Siemen beetje ziek, flink snotterig, hij ligt nu net even in zun bedje te koesen dus denk ik dat ik een oranje cake ga bakken, ff snel.....
Gescoord bij de welkoop en op de achterkant staat: De cake kleurt niet bruin tijdens het bakken!!!
Alleen om de verpakking al meegenomen een paar weken terug...eigenlijk jammer om aan te breken..........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Voor de voetbalfans!