1 Laatst bewerkt door wendy (24-05-2008 22:52)

Onderwerp: Vlinderbruidstaart.... Drama. :(

Nou, nee, de taart was niet mislukt, dat gelukkig niet. :D
Dit is hem eerst maar even. :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6FOBCFC4.jpg
Gevuld met abricozen gelei en chipolata creme met verschillende vruchtjes.

Het drama dan?
Ik bracht vanmiddag de taart op locatie, de nonnerie in Delft.
Iedere laag zat appart in een doos, de dozen hoog met knipjes in de zijkant dicht gedaan., zodat er geen vlinders geplet konden worden. :)
Even gecontroleerd en echt geen een vlinder was stuk. :D Reparatie setje niet nodig dus. :)

Tot ik dus terug kwam uit de tuin om te kihjken waar de taart opgebouwd moest gaan worden. :S
Had het personeel even gekeken en..... de dozen zo plat dichtgedaan, ook nog wat op 1 van de dozen gezet. :nooo
Hoe dom kun je zijn. :grr:
Alle vlinders bovenop van twee taarten geplet, finaal door midden dus. :(
Ik kon echt wel janken.
Gelukkig kon ik de grootste taart nog redden. :/

Ik moest mijn auto nog weg gaan zetten, want waar ik stond mocht het niet.
Nou, ze hebben mijn niet zo vriendelijke kant van dichtbij meegemaakt hoor. :mad:  Wat is dit voor onprofesioneel gedrag, nog nooit een bruidstaart gezien? :S
Allemaal afblijven tot ik terug ben, laat ik niet zien dat er ook maar nog 1 persoon bij die tafel in de buurt is geweest.
Ik ontplofte en ben weggestierd om mijn auto weg te zetten. Was goed dat ik echt even weg moets lopen dus anders was ik nog meer uit mijn ster gegaan denk ik. :S

Toen ik terug kwam heb ik mijn reserve vlinders erbij gepakt, had al eens eerder een taart weggebracht en had toen maar 4 of 5 reserve bij me, nu had ik gelukkig bijna alles meegebracht wat ik nog had, aangevoeld?
En echt, ik heb er nog 1 over, er waren er een stuk of 30 stuk denk ik.
Dit is er allemaal afgekomen. :S
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BYN8TZTI.jpg

Bij een volgende opdracht komt er met vette letters op mijn dozen,AFBLIJVEN
zo stond hij uiteindelijk op locatie, dach zet hem er even bij, kan ik nog even kijken of er veel verschil in zit. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WGV6NP6F.jpg

2

Re: Vlinderbruidstaart.... Drama. :(

Oh Wendy ....

Wat een stom personeel daar. Hoe dom zijn ze.
En hadden ze ook niet even uitzondering kunnen maken voor je met de auto. lekker vriendelijk allemaal.

Inderdaad volgende x groot neerzetten : AFBLIJVEN http://smile.smilies.nl/444.gif

Maar je taart is onwijs mooi geworden.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Ohhhhhh...wat een verhaal !

Allereerst je taart is echt PRACHTIG...waar was jij toen ik ging trouwen ? :S

Ik voel zo mee met je verhaal, heb zelf nog zin om die lui naar de hals te vliegen.
Heb er ff geen woorden voor....

Wat gelukkig dat je het kon restaureren...mensen kunnen ook nergens van af blijven ook.

nou nou Wen wat een verhaal!!!
ongelofelijk en super hoe je het toch allemaal weer optijd hebt kunnen herstellen!
dat is dus professioneel!

wel grappig dat je exact dezelfde vulling had als ik vanmiddag bij de opendag van de rijnsburgse bakker heb gezien  lijkt wel standaard bruidstaart vulling zeker omdat het zo heeeeeeerlijk is!

groet, Sas

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5 Laatst bewerkt door wendy (24-05-2008 15:31)

h

6

Ooh Wendy wat ontzettend frustrerend zeg!!
Het is wel echt een beauty van een taart! ;)
En hoe sommige mensen ermee omgaan,.. tsja..
Wel jammer want je hebt er dan zoveel uren aan besteed!!
Heb je het wel aan het bruidspaar verteld??
En inderdaad: AFBLIJVEN! erop zetten!!

7

Hij is prachtig Wendy, en o wat een stommerikken!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

8

wat een ontzettende idioten!!!

maar hij is wel heel erg mooi geworden!

9

Ten eerste..wat een geweldige taart! Ik ben er helemaal verliefd op!
Maar wat een dombo's daar zeg! Ik zou er helemaal van in de stress schieten. En dan ook nog zijn nagel in die prachttaart zetten...brrrrrr. Toon respect voor zo'n prachtige creatie!!!!

10 Laatst bewerkt door wendy (24-05-2008 15:45)

Hihi, bedankt. :D
hij voelde zich wel zo schuldig dat, toen ik weer aanspreekbaar was en dus weer opgevrolijkt omdat het toch goed is gekomen, hij mijn kaartje en website vroeg voor als ze koppels kregen die nog op zoek waren naar een mooie taart. :D :)

Duidelijk dus gewoon heel erg gewend aan de gewone bakkers bruidstaarten. ;)

11

Gatver, een nagel zetten in die prachtige taart... Dat is taartschennis! Maar wauw, wat een plaatje van een taart.

12 Laatst bewerkt door mascha (24-05-2008 15:48)

Ik dacht: drama, het zal wel weer... ;) Je taart is inderdaad prachtig, vind het heel mooi zo op die standaard (heb ik ook :D). Ik vind het zo lastig om een mooie taart op zo'n standaard te maken... :S
Maar in ieder geval, het is een beauty, met een supermooie strik ook! :)

En sommige mensen hebben echt werkelijk geen idee, vind het inderdaad erg onprofessioneel en ik kan me voorstellen dat je ze bijna uit hun eigen zaak had gezet ;) :lol: Sorry hoor, voor mij vanachter m'n computer is het natuurlijk een stuk minder erg. Jouw bloed, zweet en tranen (figuurlijk ;)) zitten in die taart en zij gaan daar zo respectloos mee om :(

Nou ja, het bruidspaar zal er heel erg blij mee zijn, dat is zeker!

Enne, dat van die koelcel, dat begrijpt bijna niemand hoor, dat dat niet hoeft. Ook mensen in de horeca niet :nooo:

Oh ja, en zonder vraagje kan ik natuurlijk niet rusten ;) Welke maten zijn het??? De taarten dus :)

Mijn website: Presentaart

13

De volgende keer ga ik mee. Zullen we eens zien wie er in de buurt durft te komen!!!

;)

Je vlinderbruidstaart is G E W E L D I G ... lekker... en heel bijzonder!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14 Laatst bewerkt door wendy (24-05-2008 15:59)

mascha schreef:

Ik dacht: drama, het zal wel weer... ;) ............

Enne, dat van die koelcel, dat begrijpt bijna niemand hoor, dat dat niet hoeft. Ook mensen in de horeca niet :nooo:................
Oh ja, en zonder vraagje kan ik natuurlijk niet rusten ;) Welke maten zijn het??? De taarten dus :)

Hihi, ja, daarom begon ik al met, de taart is gelukt hoor. :D
Hij was flink groot. ;)
De onderste maat is een 40 cm bakblik (50 personen)
Daarboven een 30 cm (25 personen)
Die daarboven 22 en halve mc (ja ja, die halve doet het hem. ;) :D ) Nog eens 12 personen? ben minder thuis in kleine maten. ;)
En de bovenste 15 cm. Die mag mee naar huis.

Allemaal 8 hoog dus waarschijnlijk kunnen ze er zelfs nog wat meer uit snijden. :)

Koenie schreef:

De volgende keer ga ik mee. Zullen we eens zien wie er in de buurt durft te komen!!! ;)
Je vlinderbruidstaart is G E W E L D I G ... lekker... en heel bijzonder!

Ja, dat lijkt me gezellig, jij mee als taart bewaakster. :+

15

Oh, wat giga erg... Ik wordt dus niet voor niets zenuwachtig als ergens het personeel een stapje dichterbij zet om eens goed te kijken. Ben ook altijd als de dood dat ze iets slopen!

16

Oh, wat vreselijk zeg! Schandalig gedrag van dat personeel daar!!!

Gelukkig had je al iets aangevoeld en heel wat reservevlinders meegenomen. Ik vind het een superlieve taart!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

17

Wat een #%^&^$%^% mensen heb je toch!! :mad:
Maar je taart is natuurlijk prachtig!! Gelukkig is alles goed afgelopen!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

18

Ohh ik krijg gewoon last van plaatsvervangende woede!! Maar hij is echt prachtig!!! Wauw...

19

Wooow wat een mooie taart zeg!!

En wat een oetl*ll*en en bimbo;s zeg daar...

20

Ik zit hier helemaal opgefokt op die bank, tegen mijn moeder te tieren hoe ongelooflijk idioot mensen kunnen doen!

Dus je snapt hem.

De taart is in een woord, geweldig! Deze ga ik zeker namaken :D Desnoods voor mezelf, maar hij is zo leuk en vrolijk!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

21

Pffft ik zit mn eigen hier helemaal op te vreten, hoe stom kun je zijn als personeel.
Echt belachelijk gewoon dat dit gebeurt is!
Maar het is een supergeweldige taart geworden, vind het echt een topper!!! Gelukkig had je zoveel reservevlinders bij!!

Wat een ontzettend mooie vlinderbruidstaart!!!!
Echt schitterend,en wat een verhaal zeg!!!!Dat mensen nou niet ergens vanaf kunnen blijven!!!Gelukkig had je reparatievlinders bij je !!!!

23

Oh Wendy...wat een verschikkelijk gedrag van die mensen daar...ze realiseren zich niet wat voor ontzettend veel werk het is om zooooooooooooooooo'n prachtige bruidstaart te maken...inderdaad...ze moeten met hun tengels van andermans taarten afblijven :D ...schandalig gewoon...maar meissie...je hebt een waar kunstwerk afgeleverd ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

24

Wauw, wat een geweldige mooie bruidstaart zeg! En gelukkig dat je genoeg reservevlinders mee had zeg! Wat een enorme sukkels daar :nooo

25

Wat een ontzettend mooie taart! Geweldig!
Ongelooflijk hoe suf mensen kunnen doen zeg! Gewoon zo'n deksel op zo'n taart pletten. Tsjonge!
Kan me voorstellen dat je flink giftig was. Maar goed, misschien hou je er nog wat klanten aan over :).