Onderwerp: Vlinderbruidstaart.... Drama. :(
Nou, nee, de taart was niet mislukt, dat gelukkig niet. 
Dit is hem eerst maar even. 

Gevuld met abricozen gelei en chipolata creme met verschillende vruchtjes.
Het drama dan?
Ik bracht vanmiddag de taart op locatie, de nonnerie in Delft.
Iedere laag zat appart in een doos, de dozen hoog met knipjes in de zijkant dicht gedaan., zodat er geen vlinders geplet konden worden. 
Even gecontroleerd en echt geen een vlinder was stuk.
Reparatie setje niet nodig dus. 
Tot ik dus terug kwam uit de tuin om te kihjken waar de taart opgebouwd moest gaan worden. 
Had het personeel even gekeken en..... de dozen zo plat dichtgedaan, ook nog wat op 1 van de dozen gezet. 
Hoe dom kun je zijn. 
Alle vlinders bovenop van twee taarten geplet, finaal door midden dus. 
Ik kon echt wel janken.
Gelukkig kon ik de grootste taart nog redden. 
Ik moest mijn auto nog weg gaan zetten, want waar ik stond mocht het niet.
Nou, ze hebben mijn niet zo vriendelijke kant van dichtbij meegemaakt hoor.
Wat is dit voor onprofesioneel gedrag, nog nooit een bruidstaart gezien? 
Allemaal afblijven tot ik terug ben, laat ik niet zien dat er ook maar nog 1 persoon bij die tafel in de buurt is geweest.
Ik ontplofte en ben weggestierd om mijn auto weg te zetten. Was goed dat ik echt even weg moets lopen dus anders was ik nog meer uit mijn ster gegaan denk ik. 
Toen ik terug kwam heb ik mijn reserve vlinders erbij gepakt, had al eens eerder een taart weggebracht en had toen maar 4 of 5 reserve bij me, nu had ik gelukkig bijna alles meegebracht wat ik nog had, aangevoeld?
En echt, ik heb er nog 1 over, er waren er een stuk of 30 stuk denk ik.
Dit is er allemaal afgekomen. 

Bij een volgende opdracht komt er met vette letters op mijn dozen,AFBLIJVEN
zo stond hij uiteindelijk op locatie, dach zet hem er even bij, kan ik nog even kijken of er veel verschil in zit. 

Sorry hoor, voor mij vanachter m'n computer is het natuurlijk een stuk minder erg. Jouw bloed, zweet en tranen (figuurlijk