1

Onderwerp: Nachtwerk voor een speciaal taartje

Enkele weken geleden is er in het ziekenhuis waar ik werk een jongentje van zijn moeder gescheiden omdat zij hem zelf stelsigmatig ziek maakte om zelf aandacht en geld te krijgen..

Dit heeft echt een enorme impact op het ziekenhuis en de collega;s gehad... Het is een heel intriest verhaal.. jochie ligt nog steeds aan te sterken.. en heeft dankzij zijn &^&^%%&% van een "moeder" helemaal niemand..

Ik heb hier zelf echt nachten wakker van gelegen.. Het is zo;n schatje..

IIG vanavond laat hoorde ik van een bevriende collega dat hij morgen 3 jaar wordt.. de verrpleegsters hebben zijn kamertje versierd en er zijn cadeautjes gekocht..
En ze vroegen of ik een taartje voor het idee bij wil maken, om het feest compleet te maken..

Nu heb ik dit jongetje zelf van dichtbij meegemaakt en hij is helemaal weg van winny de pooh en tijgertje..

Morgenochted nog met icing zijn naam erop spuiten en dan is het hopelijk eventjes feest voor hem.

Waarschijnk zijn de foto;s erg donker, maar ben bang dat ik morgen vergeet in de haast en vroegte er nog foto van te maken en ik wilde mijn verhaal even kwijt.. het doet me toch aardig wat dit verhaal

http://i67.photobucket.com/albums/h281/annekaas/Afbeelding245.jpg

2

Re: Nachtwerk voor een speciaal taartje

Jeetje, wat een verhaal.
Je weet wel dat er zulke dingen gebeuren, maar wordt er eigelijk
nooit mee geconfronteert. Zooo zielig, en zooo onbegrijpelijk.
Wat fijn dat jullie aandacht aan zijn verjaardag schenken,
en wat een prachtige taart voor hem.
Dit raakt me diep.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

3

Dat is inderdaad een heel heftig verhaal zeg. Erg lief dat iedereen hem daar zo in de watten legt. Hij is vast heel blij met je mooie taart!

4

Jeetje wat een verhaal! dan sta ik er niet eens zo dicht bij zoals jij, hier krijg ik een brok van in mijn keel. Wat erg, en wat ontzettend heftig.
De hulp is voor het jongetje gelukkig op tijd gekomen, hoewel ik me wel degelijk realiseer dat er nog genoeg ellende zal komen voor dit kind.
Zucht............

Gelukkig zijn er mensen die wel van hem houden en hem wel de dignen willen geven die een kind nodig hebt.
Daar ben jij er een van! Heel mooi taartje!
Geniet van de sprankel in zijn oogjes als je de taart geeft!

5

ooo daar word ik ziek van als ik zoiets hoor....

Dat zal nogal eens iets zijn voor het menneke. Zo een feest !
mooie taart !

6

Wat een schattige taart!! mooi gedaan.
Ik hoop dat het jongetje toch nog een fijn feestje kan hebben.
Dat heeft hij wel verdient
Ik vind je verhaal verschrikkelijk, kn niet begrijpen dat je je eigen kind wat aan zou doen.
Hopen dat het ventje goed terecht komt.

7

Als moeder kan ik daar echt niet bij dat je je kind zoiets aandoet.
Maar wat een prachtige taart heb je voor het ventje gemaakt.
Ik hoop dat hij er van kan genieten!

Alleen wanneer je houdt van wat je doet, kun je kwaliteit leveren.
Wil je al mijn foto's zien , klik dan op Mijn Album

8

oooooooh wat erg  maar super hoor dat jullie dit allemaal voor hem doen!  hij zal de mooiste dag van zijn leven krijgen!!!!!! echt heb  gewooon kippevel door je verhaal! super kan er niets meer van zeggen

geef hem maar een dikke kus van me

9

Jemig wat heftig!! Wat ontzettend zielig voor zo'n klein mannetje :-( Je ziet wel es van die verhalen op tv maar als het zo dichtbij komt lijkt me erg bizar. Wat heb je een ontzettend leuke taart voor hem gemaakt!! Hopelijk heeft hij vandaag zo toch een leuke verjaardag!!

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

10

wat een kippenvel verhaal...!
maar wat heb jij in een korte tijd een geweldig taartje in elkaar gefreubeld,
toppie hoor.

11

Wat een superidee van jou en je collega's om iets voor dat manneke te organiseren, zo lief en meelevend! En wat een moeder om zulke dingen te doen, die is ook ziek! (dat heet toch Munchhausen by Proxy? Kún je daaraan geholpen worden??)
Je taart is erg leuk, ik vind het een geweldig gebaar.
Laat je weten wat hij ervan vond?

Groetjes, Marielle

12 Laatst bewerkt door lune (24-05-2008 07:54)

Is dat niet het Munchhausen syndroom? (kijk teveel ziekenhuisseries op tv :O)
Wat vreselijk voor zon ventje, krijg gewoon kippenvel en ik kan me voorstellen om zoiets van dichtbij mee te maken dat het een enorme inpact op jou (en het ziekenhuis) heeft, daar denk je toch niet aan dat zijn eigen moeder hem ziek maakt
Fijn dat jullie zijn verjaardag toch nog tot een feest bombarderen en ik hoop dat hij toch een super verjaardag heeft, dankzij jou en je collega's
sterkte vandaag

*edit*........vergeet natuurlijk helemaal te zeggen dat je een supertaart voor hem gemaakt hebt, dit zal de "feest" vreugde zeker verhogen :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

13

Wat vreselijk, zo'n klein mannetje.
Wat een prachtige taart en wat mooi dat jullie in het ziekenhuis er een speciale dag van maken voor hem.
Die warmte zal hem goed doen!

14

OOHHHH echt waar zulke mensen zou je toch. $S$YE^*(&@##$%..... er zijn zoveel mensen bij wie het niet lukt om kinderen te krijgen,als je dan zo'n cadeautje krijgt zorg er dan goed voor en geef  het alle liefde!!!
Hoop dat het menneke in elk geval van zijn verjaardag kan genieten,aan de inzet van je collega's en jouw prachttaart zal het in elk geval niet liggen!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

15

wow glitter hij is echt super geworden! Ik weet zeker dat hij vandaag een feestje viert!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

16

Wat een kippevel verhaal. Ik snap dat dit een impact heeft op jullie ziekenhuis. Lief dat iedereen van zijn verjaardag een leuke dag probeert te maken. En die taart zal zeker een lach op zijn gezicht toveren. Hoop dat het ventje in zijn verdere leven meer gezonde liefde en geluk zal kennen.

Groeten van Nicole

17

jeetje wat erg...je weet dat het bestaat maar toch zo'n verhaal......hoop dat hij vandaag  een hartstikke leuk feest heeft en jouw taart zal zeker zorgen dat ie gaat lachen want hij is leuk......

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

18

Tjonge wat naar.. Maar wat een prachtige taart heb je gemaakt.
Hoop dat het toch een bijzondere dag voor hem wordt!

19

Echt een triest verhaal en inderdaad niet voor te stellen dat een moeder zo iets doet. Ik hoop ook dat jullie het mannetje een heel speciale verjaardag kunnen geven en dat hij in de toekomst meer geluk heeft. Super dat jij en je collega's dit voor hem doen :thumb:

Groetjes,
Annelies

20

Wat een ontzettend lieve taart!!
Echt super van je, denk dat hij er heel blij mee gaat zijn!!!
Geeft hem denk ik weer een beetje vreugde om mee verder te gaan!

21

Ik wil je bedanken dat je het hart op de juiste plaats hebt en jou en je collega's en vooral jullie kleine vriend het aller-allerbeste toewensen en moge Gods rijke zegen deze kleine knul behoeden, bewaren en beschermen!!!
Oh ja een SUPER taart!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

22

Wat erg zeg dat dat soort dingen gebeuren!
Wat lief dat je een taartje voor hem hebt gemaakt hij is er vast heel bij mee!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

23

wat ontzettend lief van jullie! heel mooi taartje

24

Jeetje kippelvel krijg ik van je verhaal... Pff ik heb zelf een dochtertje dat kun je toch niet snappen dat een moeder haar kind zoiets aan doet!

Heel mooi gebaar van jou en je collega's, ik hoop dat jullie het manneke een hele fijne dag kunnen geven! Laat je even weten hoe het is geweest?

25

Krijg er kippenvel van! Dit kun je je idd niet voorstellen!

Wat mooi dat jullie hem zoveel kunnen geven (en dan bedoel ik niet alleen cadeaus en je (onwijs leuke) taartje!), hopelijk komt er een mooi plekje voor hem!

Je hart fluitsert, luister goed!