Onderwerp: Nachtwerk voor een speciaal taartje
Enkele weken geleden is er in het ziekenhuis waar ik werk een jongentje van zijn moeder gescheiden omdat zij hem zelf stelsigmatig ziek maakte om zelf aandacht en geld te krijgen..
Dit heeft echt een enorme impact op het ziekenhuis en de collega;s gehad... Het is een heel intriest verhaal.. jochie ligt nog steeds aan te sterken.. en heeft dankzij zijn &^&^%%&% van een "moeder" helemaal niemand..
Ik heb hier zelf echt nachten wakker van gelegen.. Het is zo;n schatje..
IIG vanavond laat hoorde ik van een bevriende collega dat hij morgen 3 jaar wordt.. de verrpleegsters hebben zijn kamertje versierd en er zijn cadeautjes gekocht..
En ze vroegen of ik een taartje voor het idee bij wil maken, om het feest compleet te maken..
Nu heb ik dit jongetje zelf van dichtbij meegemaakt en hij is helemaal weg van winny de pooh en tijgertje..
Morgenochted nog met icing zijn naam erop spuiten en dan is het hopelijk eventjes feest voor hem.
Waarschijnk zijn de foto;s erg donker, maar ben bang dat ik morgen vergeet in de haast en vroegte er nog foto van te maken en ik wilde mijn verhaal even kwijt.. het doet me toch aardig wat dit verhaal

)