Onderwerp: Niet echt nieuw meer maar ook nog niet bekend hihi
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje hier lid maar behalve het bewonderen van de taarten bij de parade en 1x een vraagje stellen ben ik nog niet echt actief hier geweest. Maar dat gaat nu veranderen volgens mijn vriendin die hier wel vaak te vinden is het hartstikke gezellig op het forum babbelen na het bakken en aangezien ik het wel zo beleefd vind om me dan eerst voor te gaan stellen...........................
Ik ben dus Sylvia bijna 43 jaar heb 2 pubers een zoon van 17 en een dochter van bijna 15 die het allebei geweldig vinden dat ik deze verslaving ondekt hebt. Naomi helpt me regelmatig mee met boetseren. Verder wonen we samen met Leo sinds 5jaar in Arnhem. Ik ben door een andere site geinspireerd om ook eens met fondant en marsepein te werken heb toen voor Leo's verjaardag een taart gebakken en gedecoreerd met pinquins dat vond ik zo leuk dat ik nu net als de meesten een rede zoek om een taart te gaan maken. Remco heeft 6 juni zijn laatste stage dag dus dat komt goed uit. En vaderdag komt er ook al aan en Naomi's verjaardag dus voorlopig genoeg te doen.:lol:
Groetjes Sylvia