1

Onderwerp: Niet echt nieuw meer maar ook nog niet bekend hihi

Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje hier lid maar behalve het bewonderen van de taarten bij de parade en 1x een vraagje stellen ben ik nog niet echt actief hier geweest. Maar dat gaat nu veranderen volgens mijn vriendin die hier wel vaak te vinden is het hartstikke gezellig op het forum babbelen na het bakken en aangezien ik het wel zo beleefd vind om me dan eerst voor te gaan stellen...........................
Ik ben dus Sylvia bijna 43 jaar heb 2 pubers een zoon van 17 en een dochter van bijna 15 die het allebei geweldig vinden dat ik deze verslaving ondekt hebt. Naomi helpt me regelmatig mee met boetseren. Verder wonen we samen met Leo sinds 5jaar in Arnhem. Ik ben door een andere site geinspireerd om ook eens met fondant en marsepein te werken heb toen voor Leo's verjaardag een taart gebakken en gedecoreerd met pinquins dat vond ik zo leuk dat ik nu net als de meesten een rede zoek om een taart te gaan maken. Remco heeft 6 juni zijn laatste stage dag dus dat komt goed uit. En vaderdag komt er ook al aan en Naomi's verjaardag dus voorlopig genoeg te doen.:lol:

Groetjes Sylvia

Re: Niet echt nieuw meer maar ook nog niet bekend hihi

nou het is inderdaad hardstikke gezellig hier om deel te nemen!!! De verslaving aan taarten maken is 1, maar verslaving aan het forum is toch echt een goede 2e!!
WELKOOOOOOOMMMMMMM!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door Carin (21-05-2008 13:25)

Welkom Sylvia!
"Kennen" wij elkaar toevallig "ergens van" :D of heb ik nu de verkeerde voor ;)???
Misschien kan Jolanda daar uitsluitsel over geven :think:. En als je nu weet wie/wat ik bedoel dan ben jij wie ik denk dat je bent :Y :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Welkom Sylvia.
Veel plezier op het forum!

xxx

5

Hoi dames bedankt voor jullie welkom.................
En Carin ik ben idd degene die jij denkt dat ik ben:D(lekker nederlands weer)

6

welkom :)

7

Whaha wie heeft jou verteld dat het hier gezellig is. Ikke toch niet :nooo ;)

Jaaaa Carin dat is de Sylvia. Gezellig he dat ze er ook is.

Ooh ja Syl van harte welkom, gezellig dat je er ook bent. Klets gezellig mee en veel bak en decoreerplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Sylvia1965 schreef:

En Carin ik ben idd degene die jij denkt dat ik ben:D(lekker nederlands weer)

Ja dat is zeker je goeiste nederlands :lol:

Nogmaals welkom, gezellig dat je ook hier bent!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

H

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl