Onderwerp: Een beetje vanalles wat

Omdat ik thuis even geen laptop meer heb, en ik het lastig vind om mijn taarten op te slaan op de pc van het werk, had ik nog wat gewacht met het posten van mijn taarten van vorige week.  Maar ik kreeg vanochtend een bericht dat de reparatie van mijn laptop toch langer in beslag zal nemen dan verwacht, dus ik dacht : dan post ik ze maar vanop het werk.  Dus bij deze :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FUM6X6CP.jpg
Geïnspireerd op "Le Beau Gateau" voor de eerste verjaardag van een jongetje.  Onderste laag is chocoladebiscuit gevuld met frambozenmousse, bovenste laag is vanillebiscuit gevuld met chocomousse en mandarijntjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4AJE3G3.jpg
Eerste taart van een bestelling van 3 taarten voor dezelfde familie.  De papa en de 2 kindjes (een tweeling) waren op dezelfde dag jarig, dus de mama bestelde voor ieder van hen een taart.  Deze is voor Bo, het meisje
Een chocoladebiscuit, met aardbeienbavarois en verse aardbeien, met ganache overgoten

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IXEUWNTS.jpg
De taart voor Noa, het zoontje
Een vanillebiscuit met frambozenmousse en een laagje krokante chocolade

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A6T4JS46.jpg
En als laatste de taart voor de papa die 30 werd.
Een vanillebiscuit met mokkabotercr

2 Laatst bewerkt door Karen75 (21-05-2008 10:23)

Re: Een beetje vanalles wat

mooie taarten hoor, ze zien er super uit die bovenste vind ik echt gaaf maar was die echt voor een jongentje ik vind het een echte meidentaart :o

3

Wat een schitterende taarten :Y
Prachtig :thumb:

xxx

4

Mooie taarten, zeg!!!

Enne taarten posten vanaf je werk   :shhh:

5

Leuke taarten...die eerste kwam mij al bekend voor...heb deze in een of ander blad zien staan en uitgescheurd...wil ik ook nog eens maken, maar dan voor een meisje ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

erg mooie taarten allemaal!

7

Wat een super taarten!!!
Daar mag je trots op zijn!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

8

Ze zijn stuk voor stuk mooi. Maar ik vind de bovenste stapel toch wel echt een plaatje!!!

9

Wat zijn ze toch allemaal mooi :) Dat kroontje vind ik echt leuk!

10

heel erg mooi ! Jij gaat ook als een pijl vooruit :thumb: !!!

11

Ziet er allemaal weer goed uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Wat mooi allemaal! De bovenste is echt super maar ik vind het net als karen ook echt een meiden taart :O

13

Allemaal mooi, maar de eerste is mijn favoriet!

Corinne
Sugar & Flour

Hoi allemaal,

Bedankt voor de complimentjes.  Ik vond de eerste taart ook meer voor een meisje, maar de mama wou heel erg graag deze taart, dus dan doen we dat ook he.
Nu maar hopen dat ik snel nog wat meer opdrachten krijg, zodat ik nog wat kan oefenen.

15

Ik vind ze super en ach, meiden- jongenstaart... mijn zoon had een roze hello kitty taart op zijn 4e verjaardag.......

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Wat een ontzettend leuke taarten allemaal!!!
De eerste vind ik schitterend en inderdaad een beetje meisjesachtig,maar ja alles kan toch tegenwoordig!!!

17

Wow wat een leuke taarten. Vind die stapel erg mooi, de kleuren combinatie met dat kroontje echt schattig.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

18

Wat een prachtige taarten weer, ben weg van je eerste wat een prachtig hoog kroontje, lieve kleurtjes!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

19

Mooie taarten zeg. Heel mooi gemaakt allemaal.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Ik vind ze allemaal prachtig!

Maar is die met dat kroontje echt voor een jongen???

21

heeeel moooi allemaal  ik vraag me eigen af hoe je die funky letters erzooo mooi uit krijgt hahahah ik zit altijd te ramme met die dingen en die van jou zijn ook nog mooi dik.

22

ik vind ze echt super!! vooral die bovenste!

23

Mooi gemaakt zeg!! Plaatjes!

Je hart fluitsert, luister goed!

24

Net als alle voorgaande forummers vindt ik die eerste taart ook heel gaaf!! En die andere trouwens ook hoor! :)

25

Heeee, fijn dat je ze al laat zien... anders moeten we zo lang wachten ;)

Ze zien er stuk voor stuk top uit Peggy!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl