1

Onderwerp: een snel taartje voor mijn zus

hallo dames, tjongejonge wat gaan jullie snel zeg. het is bijna niet bij te houden hier op het forum. mooie creaties die ik weer allemaal voorbij zie komen waar ik eigenlijk de tijd niet voor heb om allemaal te beantwoorden.
gisteren naar mijn zus geweest in Zeeland. wat gaaf daar zeg, weer een dag op vakantie. haar huis ligt plat omdat er een nieuw huis gebouwd wordt wat wel 3x zo groot is. nu staan er 2 caravans om te bivakkeren en gelukkig hebben ze nog een klein huisje in Goedereede waar ze ook nog naar toe kunnen. gisteren was een verassingsdag voor mijn ouders. die waren bij mijn zus uitgenodigd maar wisten niet wat ik en mijn gezin ook zouden komen. al met al een gezellige dag, dus er moest een gezellig taartje bij. toevallig had ik het dit weekend superdruk en deze week moet ik ook nog 3 taarten maken. dus dit was een eenvoudig taartje van een kapsel wat nog in de vriezer lag. mijn zus had nog niet eerder een taart van mij gegeten en was helemaal overdonderd dat haar kleine zusje dat ook al weer kon :+
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/19182236/317855712.jpg

zo straks nog even aan de 2 taarten voor mijn man zijn verjaardag. ik moet een bierdopje maken en een cocacoladopje. duim maar voor mij dat het gaat lukken, want zoiets heb ik nog nooit gedaan.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: een snel taartje voor mijn zus

Een mooie chique taart!!

Succes met je taarten deze week!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Nou simpel kan ook zo mooi zijn. Succes met je dopjes.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Mooi hoor :) Ook een mooie blauw trouwens. Veel succes met de dopjes!

5

Diede schreef:

Mooi hoor :) Ook een mooie blauw trouwens. Veel succes met de dopjes!

dat blauw heb ik gemengd van allerlei verschillende restjes blauw en wit erbij gedaan om de juiste hoeveelheid te krijgen ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Erg mooi snel taartje :Y

xxx

7

Leuke kleur inderdaad. Grappig dat je zo van allerlei kleuren kunt krijgen door het mengen! Heel mooi en simpel taartje :thumb:

8

Voor een taart ertussendoor vind ik hem heel goed gelukt,en leuk is ie ook nog.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

Erg mooi taartje! En suc6 met je doppen...

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

10

Mooi strak taartje! Leuk dat je je zus zo kan verassen met een taart! En super speciaal om een gezellige familie dagje te hebben samen met je ouders erbij! Geslaagde dag dus!

Success met de taarten voor je man! Gaat vast wel goed komen!

Groetjes Tweety!

11

Heel leuk verassingstaartje...

...(en dat van restjes blauw en wit :lol: ;) )

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

leuk en schattig :)

13

Strak zeg! Mooie taart!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

14

Moooooi !!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

Ook je "snelle"taartje is mooi geworden hoor. En die dopjes waar je het over hebt ook. Vooral die cola vind ik super geslaagd. Leuke mannentaarten zo.

gr Ellen

16

Hahahah....jij gaat daarom ook snel hoor dit is vandaag al je derde taart waar ik op reageer en deze is wederom prachtig heel mooi met die bloemetjes zo.....

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

17

leuke taart hoor je randje is erg leuk ik moet die krimpers ook maar eens gaan aanschaffen!

18 Laatst bewerkt door kwebbeltje (21-05-2008 09:13)

Karen75 schreef:

leuke taart hoor je randje is erg leuk ik moet die krimpers ook maar eens gaan aanschaffen!

die crimpers zijn erg makkelijk om een snel taartje er heel bewerkelijk uit te laten zien ;)

19

mooie taart, mooie kleur