Onderwerp: een snel taartje voor mijn zus
hallo dames, tjongejonge wat gaan jullie snel zeg. het is bijna niet bij te houden hier op het forum. mooie creaties die ik weer allemaal voorbij zie komen waar ik eigenlijk de tijd niet voor heb om allemaal te beantwoorden.
gisteren naar mijn zus geweest in Zeeland. wat gaaf daar zeg, weer een dag op vakantie. haar huis ligt plat omdat er een nieuw huis gebouwd wordt wat wel 3x zo groot is. nu staan er 2 caravans om te bivakkeren en gelukkig hebben ze nog een klein huisje in Goedereede waar ze ook nog naar toe kunnen. gisteren was een verassingsdag voor mijn ouders. die waren bij mijn zus uitgenodigd maar wisten niet wat ik en mijn gezin ook zouden komen. al met al een gezellige dag, dus er moest een gezellig taartje bij. toevallig had ik het dit weekend superdruk en deze week moet ik ook nog 3 taarten maken. dus dit was een eenvoudig taartje van een kapsel wat nog in de vriezer lag. mijn zus had nog niet eerder een taart van mij gegeten en was helemaal overdonderd dat haar kleine zusje dat ook al weer kon 

zo straks nog even aan de 2 taarten voor mijn man zijn verjaardag. ik moet een bierdopje maken en een cocacoladopje. duim maar voor mij dat het gaat lukken, want zoiets heb ik nog nooit gedaan.
Ook een mooie blauw trouwens. Veel succes met de dopjes!