1 Laatst bewerkt door Daantje2076 (10-05-2008 13:14)

Onderwerp: Twee moederdagtaartjes, voor mij nummer 2 en 3

Voor mij zijn dit mijn tweede en derde taartjes nog maar, maar jee, wat een verslavende hobby, zit nu al te denken van wanneer mag ik weer...

Heb gisteren al twee moederdagtaartjes gemaakt, gevuld met aardbeienjam en limoenbavarois, afgestreken met een mengel van botercreme en banketbakkersroom.

Vanmorgen even voor fondant en zo naar Ellen gereden van Ellens creatieve cakes hier vlakbij in Donderen, kon er eerst nog niet komen ook, was een behoorlijk ernstig ongeluk gebeurt, abulance erbij, de brandweer en een paar agenten, dus de auto laten staan en eromheen gelopen.

Daar aangekomen al haar mooie kunstwerkjes bekeken (moet de volgende keer echt een camera meenemen), bloemen gezien die niet van echt te onderscheiden zijn, echt supermooi, maar goed, fondant gehaalt, nog wat teddybeerbruin erbij meegenomen en wat uitstekers die eigenlijk voor een fuchsia zijn, maar goed, vrij universele vormpjes en die hebben we ook maar gelijk gebruikt en een heleboel versierspul wat mijn zoon graag wilde, dus dat hebben we er ook maar opgedaan, pareltjes en hartjes en zo...

Hier het taartje voor mijn schoonmoeder...
http://img166.imageshack.us/img166/2123/9mei2008048fw0.jpg

En die voor mijn moeder die mijn vader al een tijdje probeert te bewerken omdat ze er graag weer een tweede hondje bij wil, bij deze dus een uh...kleine hint hahaha...
http://img240.imageshack.us/img240/1245/9mei2008056bf8.jpg

Bedankt voor het kijken enne, tips zijn altijd welkom.

Een ding weet ik al wel, de volgende keer trakteer ik mezelf op lettertappits hahaha.

groetjes Daantje

2

Re: Twee moederdagtaartjes, voor mij nummer 2 en 3

Ze zien er beide heel leuk uit,en ja het is heel verslavend,gister er al 2 gemaakt en zo mag ik weer,leuk leuk leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Ze zijn beide erg mooi :Y

Mooi geboetseerd ook :thumb:

xxx

4 Laatst bewerkt door Daantje2076 (10-05-2008 13:37)

Bedankt, alhoewel het hondje eigenlijk een beertje moest worden, maar mijn lieftallige zoon uhum....(het is 11 en heeft een mening) zei dat het meer op een hondje leek (voordat er oortjes op zaten) en aangezien mijn moeder al tijden naar puppies zit te kijken, hebben we er maar een hondje van gemaakt hihihi

groetjes Daantje

5

Zien er heel leuk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Leuk!

Leuke taartjes,en die met het hondje is helemaal geweldig leuk,hint,hint!!!!

8

Leuk gedaan! En het hondje vind ik schattig hoor! Je zoon heeft er wel kijk op :lol:
Misschien krijgt ze haar hondje nu wel!

9

Een droppie van een hond en twee blije mama's volgens mij!

Groeten van Nicole

10

Ik heb toevallig ook gisteren mijn 2e en 3e taart gemaakt, ook twee moederdagtaarten. Ben wel wat jaloers op de jouwe, heel mooi gedaan!

Groetjes Renske

11

Mooi zeg, en dat voor je 2e en 3e!

12

Zoheeeeeee.... wat leuk!

't Bolletje met de roosje is mooi en met dat kleine lieve hondje... moet je vader wel over te halen zijn... hihihihi! Ik ben benieuwd!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Leuk, leuk, leuk. Het hondje vind ik ook erg lief.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

14

Dat zijn twee hele leuke moederdagtaarten!! Jij maakt helemaal de blits bij je (schoon)moeders!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Ze vonden ze geweldig en ze waren erg blij met hun taartjes, dus ik ook helemaal happy, vooral omdat de man van mijn schoonmoeder nogal uh....hoe zeg ik dat netjes.....hij mag graag commetaar leveren en das nog mild uitgedrukt ;)

groetjes Daantje

16

Lief taartje voor je schoonmoeder...en die hint moet je moeder toch wel begrijpen...geinig en leuk uitgevoerd...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

Ze zijn lief! Enne het is overduidelijk een hond hoor, ook volgens mijn 2 jarig ;)

18

Wat een lief hondje zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Nou voor een 2 en 3 heb je dat toch maar even goed voor elkaar hoor. Gewoon doorgaan. En bij Ellen: Ja, daar kom je niet met lege handen weg hoor. Althans ikke niet.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

20

Lief taartje hoor!!
Je hondje is ook mooi, is de hint nog overgekomen??

Jessica

21

leuke taarten zeg! Taart voor je schoonmoeder vindt ik echt lief!
En de taart voor je eigen moeder ... dat is echt subtiel met de hondje erbij :D Heeft het geholpen? mag je moeder een hondje erbij?

Groetjes Tweety!