Onderwerp: Twee moederdagtaartjes, voor mij nummer 2 en 3
Voor mij zijn dit mijn tweede en derde taartjes nog maar, maar jee, wat een verslavende hobby, zit nu al te denken van wanneer mag ik weer...
Heb gisteren al twee moederdagtaartjes gemaakt, gevuld met aardbeienjam en limoenbavarois, afgestreken met een mengel van botercreme en banketbakkersroom.
Vanmorgen even voor fondant en zo naar Ellen gereden van Ellens creatieve cakes hier vlakbij in Donderen, kon er eerst nog niet komen ook, was een behoorlijk ernstig ongeluk gebeurt, abulance erbij, de brandweer en een paar agenten, dus de auto laten staan en eromheen gelopen.
Daar aangekomen al haar mooie kunstwerkjes bekeken (moet de volgende keer echt een camera meenemen), bloemen gezien die niet van echt te onderscheiden zijn, echt supermooi, maar goed, fondant gehaalt, nog wat teddybeerbruin erbij meegenomen en wat uitstekers die eigenlijk voor een fuchsia zijn, maar goed, vrij universele vormpjes en die hebben we ook maar gelijk gebruikt en een heleboel versierspul wat mijn zoon graag wilde, dus dat hebben we er ook maar opgedaan, pareltjes en hartjes en zo...
Hier het taartje voor mijn schoonmoeder...
En die voor mijn moeder die mijn vader al een tijdje probeert te bewerken omdat ze er graag weer een tweede hondje bij wil, bij deze dus een uh...kleine hint hahaha...
Bedankt voor het kijken enne, tips zijn altijd welkom.
Een ding weet ik al wel, de volgende keer trakteer ik mezelf op lettertappits hahaha.

Heeft het geholpen? mag je moeder een hondje erbij?