Onderwerp: eindelijk weer eens een taart
He he eindelijk weer eens een soort van taartje. Erg weinig gebakken de laatste tijd. De laatste baksels dateren alweer van december 07 (de oscar taartjes en verjaardagtaartjes....maar vergeten op de kiek te zetten dom dom dom). Zelfs de eerste verjaardag van dochterlief werd gevierd met een opgepimpte kwarktaart....Ach ja day maken we nog wel eens goed, en de freule vond hem zalig.
Ons te verbouwen huis is over ongeveer twee en halve maand klaar. De drukste periode van alles uitzoeken en bestellen en beslissingen nemen is zo goed als achter de rug.
En nu staat er een bestelling (mijn aller eerste echte waar ik centjes voor ga krijgen) op de agenda. Dus gisteren wat proeftaartjes gemaakt (schiet niet op met een waardeloze oven en een kleuterbakvormpje) zodat ze konden proeven.
mmf, mf, marsepein of fondant.
en dan de vullingen iets met lemoncurd, aardbeienmousse, mandarijntjes, lekker jammetjes.....dus eigenlijk allemaal heel simpel.

De wens van het bruidspaar was een uitbundige bruidstaart alle beau gateau....uiteindelijk is de bedoeling dat hij toch wat klassieker wordt (-:
Groet Corinne
Oh ja...wat een boel actieve forummers zijn er bij gekomen en wat zijn er ontzettend veel taarten gemaakt....verbaasd me niet dat tweederde van nederland last heeft van over gewicht, je moet toch gewoon die prachtige creaties eten hahaha
mijn complimenten aan jullie allen!!!!

Leuk leuk leuk leuk leuk!!!!!