1 Laatst bewerkt door corinne (08-05-2008 16:13)

Onderwerp: eindelijk weer eens een taart

He he eindelijk weer eens een soort van taartje. Erg weinig gebakken de laatste tijd. De laatste baksels dateren alweer van december 07 (de oscar taartjes en verjaardagtaartjes....maar vergeten op de kiek te zetten dom dom dom). Zelfs de eerste verjaardag van dochterlief werd gevierd met een opgepimpte kwarktaart....Ach ja day maken we nog wel eens goed, en de freule vond hem zalig.
Ons te verbouwen huis is over ongeveer twee en halve maand klaar. De drukste periode van alles uitzoeken en bestellen en beslissingen nemen is zo goed als achter de rug.
En nu staat er een bestelling (mijn aller eerste echte waar ik centjes voor ga krijgen) op de agenda. Dus gisteren wat proeftaartjes gemaakt (schiet niet op met een waardeloze oven en een kleuterbakvormpje) zodat ze konden proeven.

mmf, mf, marsepein of fondant.
en dan de vullingen iets met lemoncurd, aardbeienmousse, mandarijntjes, lekker jammetjes.....dus eigenlijk allemaal heel simpel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YIOJJ333.jpg

De wens van het bruidspaar was een uitbundige bruidstaart alle beau gateau....uiteindelijk is de bedoeling dat hij toch wat klassieker wordt (-:

Groet Corinne

Oh ja...wat een boel actieve forummers zijn er bij gekomen en wat zijn er ontzettend veel taarten gemaakt....verbaasd me niet dat tweederde van nederland last heeft van over gewicht, je moet toch gewoon die prachtige creaties eten hahaha

mijn complimenten aan jullie allen!!!!

Groet Corinne

2

Re: eindelijk weer eens een taart

Heeee meis! Da's inderdaad lang geleden! Wat fijn om te lezen dat het hele verbouwingsgebeuren nu (eindelijk!) z'n einde gaat naderen... je zult het wel zat zijn... :S

Ik vind er niks 'simpels' aan, aan de 4 taartjes die ik voor me zie! Ze zijn leuk gedecoreerd en gewoon lekker gevuld.

Ben benieuwd naar het eindresultaat straks (zowel van de verbouwing als van de bruidstaart, hihihi)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Wat een snoezige vormpjes zeg! Enne ... die met die vlindertjes is helemaal leuk!
'k ben benieuwd waar ze uiteindelijk voor kiezen!

Succes met de rest van de verbouwingsperikelen!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

4

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar ben je weer!!!!! Ik had je al gemist!!?? Nog twee en halve maand dus he......en dan volop aan de bak in je splinternieuwe keuken!!!

Je proefjes vind ik schattig, vooral die met die strik met stipjes!! En het spuiten ben je ook nog niet verleerd zie ik ;) Leuk leuk leuk leuk leuk!!!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

5

Super leuke proeftaartjes zeg! Weer wat anders als bolletjes.

Groetjes Tweety!

6

Wat een schitterende taartjes zeg

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

allemaal heel leuk!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

8

koenie schreef:

Heeee meis! Da's inderdaad lang geleden!

miekje schreef:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar ben je weer!!!!!

fijn he! Ik moet ook eerlijk toegeven dat het weer een heerlijk gevoel was om een stukje te krabbelen en een fotootje te plaatsen. Wist alleen niet meer hoe het moest hahaha
jajaja nog effe geduld met m'n boretti....."zal ik de taart vergassen of electrocuteren....?"hahaha krijg het nog moeilijk met al die keuzes....kan er dan wel twee tegelijk bakken....helaas geen twee tergelijk versieren...:think:
moet ik dus wat op verzinnen....eughhh een taart maak dag bij corinne na de zomer???? Harderwijk is om de hoek en volop ruimte om te parkeren en het station is op 5 minuten lopen! en evt nog te combineren met een bezoekje aan het dolfinarium???!

Groet Corinne

Groet Corinne

9

Alle 4 zijn ze schitterend :Y

Persoonlijk zou ik voor het onderste gaan (met de bloempjes)

xxx

10

Wat een schatjes, zeg!
Allemaal leuk!

11

Leuke schnittjes,zo zien ze er een beetje uit,mooie rozen.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Verbouwen, ik weet er alles van, zit er ook middenin! Wel leuk om iets te hebben om naar uit te kijken op taartgebied!

Leuke proeftaartjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

ik vind ze ook heel leuk zeg, niks simpel!!
en succes verder

14

Wat een leuke, lieve taartjes!! Suc6 met de bruidstaart!

Je hart fluitsert, luister goed!

15

Toch wel erg leuk die mini (kleuter) bakvormpjes!! Leuke taartjes!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!