76

Re: Best trots op mijn totaalplaatje, geboorte opdracht.

ben hier een tijd niet geweest en ik val meteen met mijn neus in de boter....

Het is weer een echte Wendy!

Ik sluit me volledig bij de rest aan, weet ook even niets orgineels meer uit mijn mouw te schudden (oh ik zie het al ben mouwloos vandaag ;) ).

super Wen!

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

77

Schitterend!!! Zo veel en toch zo'n eenheid!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

78

wow..FANTASTISCH....met hoofdletters. Wat een werk, wat verschrikkelijk prachtig!!!

Je totaalplaatje is echt een plaatje, zoals ook elke taart apart en de cupcakes. Een genot om naar te kijken.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

80

Ooooooooooo, ik ga er bijna van zitten huilen, zo mooi! :O
Helemaal stil word ik van zoiets moois!

81 Laatst bewerkt door Irma (02-05-2008 22:22)

Zit hier met mijn oren te klapperen!!!  Wat een geweldig geheel heb je er weer van gemaakt, Wendy!!

Heb je dit allemaal op de geboortedag afgeleverd?? Wist je dan ook al dat het een jongetje werd en hoe hij zou heten en hoe zijn geboortekaartje eruit zag????

Jouw kunstwerken roepen altijd zoveel vragen (en stilvallende kletstantes hihi) op =D

Je hart fluitsert, luister goed!

82

ooo, 4 pagina's, zelfs ik val stil, en dat zegt wat hoor. :D ;) :O

Irma schreef:

Zit hier met mijn oren te klapperen!!!  Wat een geweldig geheel heb je er weer van gemaakt, Wendy!!

Heb je dit allemaal op de geboortedag afgeleverd?? Wist je dan ook al dat het een jongetje werd en hoe hij zou heten en hoe zijn geboortekaartje eruit zag????

Jouw kunstwerken roepen altijd zoveel vragen (en stilvallende kletstantes hihi) op =D

Nee, niet op de geboorte dag zelf, want het werd geboren op dinsdag, en ik werd dus gebeld op mijn werk, midden in een vergadering natuurlijk. :S :D
Ik had al gewaarschuwd hoor, dat als de baby dinsdag kwam de boel niet eerder op gehaald zou kunnen worden dan woensdag avond. En aangezien vaders op de kermis staat, werd dat woensdag nacht rond de klok van 12. :)

De proefdruk van het geboorte kaartje had ik al gemaild gekregen, samen met foto's van z'n grote broer van 3 en haar logo van de kinderkledingzaak.
Ook foto's van dingen die haar aanspraken, o.a. de knuffels van kaloo b.v.
Daarnaast de info over de naam en met dat alles ben ik dus gewoon aan de slag gegaan. :D

83

corinne schreef:

Wat ontzettend leuk om een totaal plaatje te maken met werkelijk alles d'r op en d'r aan! De truk is meer dan goed gelukt!. En moet ook toegeven dat de naam goed bij dolce & gabanna, burberry en louis past hahaha

Voor hoeveel personene is de grote taart en wat is de verhouding? Ziet er nl prachtig uit. Wil me ook wel eens aan een stapeltaart wagen.

Groet Corinne

en...tot de 14e

Sorry corinne, ik had je vraag wel gelezen maar was vergeten hem te beantwoorden.
De taart was voor ongevee 40 personen, groter dan eigenlijk besteld hoor, maar ja, zo werd hij mooier. ;)
En mijn prijs hangt niet zo sterk samen met de hoeveelheid personen als met de hoeveelheid werk. :)
De maten waren 30cm 22.50 cm en 15 cm.
Mijn favoriete verhoudingen, ik vind 7.5 cm ertussen altijd erg mooi. :Y

84

Hoi Wen,
Nou je hebt niets teveel gezegd net aan de telefoon!!!!!
Wat een huzarenstuk is dit zeg !!!!!!!! Prachtig, als ik dit zo zie vind ik het helemaal jammer dat ik er maandag niet bij kan zijn vanwege die stomme rug!!! Meissie let goed op jezelf en geniet van je boek morgen.
hopelijk tot gauw groetjes aan je mannen!!!!!!

Pluk de dag!

85

Wendy, wil je aub speciaal voor mij naar amsterdam verhuizen, zodat je me alle kneepjes van het vak kunt leren ;)

Jeetje, wat mooi zeg! Ik liet het aan mijn man zien en zelfs hij stond helemaal bewonderend te kijken.

Ik heb er gewoon geen woorden voor. Zoooooooo mooooooiii!!!!!!!

86

Patty77 schreef:

Wendy, wil je aub speciaal voor mij naar amsterdam verhuizen, zodat je me alle kneepjes van het vak kunt leren ;)

Jeetje, wat mooi zeg! Ik liet het aan mijn man zien en zelfs hij stond helemaal bewonderend te kijken.

Hihi, Amsterdam? Da's om de hoek zeg, ga ik niet heen verhuizen hoor, zit je zo hier. ;) :D

87

Wendy koop nou gewoon een camper en ga bij iedereen langs. Wendy's mobile workshop bus!!!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

88

Jemig, wat loop ik toch altijd te kwijlen bij jouw creaties zeg! Ongelofelijk hoe knap, mooi en perfect allemaal.
Dit is ook weer geweldig! Echt super joh, daar mag je inderdaad hartstikke trots op zijn! Enne..3 dagen werk? Ik zou daar 3 maanden mee bezig zijn denk ik.

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

89

Oh, Wendy, deze is ook weer helemaal geweldig!!
Wat een gave opdracht en super uitgevoerd!! :thumb:
Mooi geheel zo hoor!! :Y

90

Wat ontzettend gaaf Wendy. Jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik zeker eens workshoppen!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

91

ik blijf hiet steeds weer naar kijken en krijg er maar niet genoeg van ....echt de top (maar dat wist je al h

92

Echt een superplaatje. Daar mag je zeker trots op zijn!

93

wendy schreef:
Patty77 schreef:

Hihi, Amsterdam? Da's om de hoek zeg, ga ik niet heen verhuizen hoor, zit je zo hier. ;) :D

Kom gezellig in Purmerend wonen!

94

Superdelux!!!!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

95

Dat is niet zo raar dat je daar trots op bent! Het is allemaal prachtig op zich en het geheel is ook schitterend!!

96

Wendy, wat zijn ze onwijs mooi geworden!!!!!!!!!! Had het voorwerk al mogen bewonderen maar tis nu helemaal wel af als je het op de taarten ziet.
Echt super.....en nu wat leuks doen met Liam en Ruud :-)........

Groetjes,
Daniela

97

prachtig!

Groetjes Tweety!

98

Uiteindelijk komt Koenie er nog even achteraan hobbelen met haar oh's en ah's ... ;)

Ik lees ook alle reacties, voordat ik zelf reageer, schiet niet altijd op... want uiteindelijk heeft iedereen alles al gezegd en heb ik zelf niks nieuws of origineels meer... maaaaaaar... ik kan me nog wel herinneren dat je je vierkante uitsteker voor Bien tot wieber kneep.... en dat is toch ook bijzonder... HAHAHAHAHAHA!!!!

XXX
Zie je!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl