Onderwerp: Best trots op mijn totaalplaatje, geboorte opdracht.
Valentino is geboren!!! 
Zijn moeder bestelde al een paar maanden terug een geboorte taart voor haar zoon die begin mei geboren zou worden.
Het werd een keizersnede, dus dat was handig voor het voorwerken. 
Maar..... de baby draaide en het mocht gelukkig toch op de natuurlijke manier.
Wel iets minder voorspelbaar voor mij. Toen ze zondag mailde dat de baby al begon te rommelen, schoot ik dan ook even in lichte paniek.

Ik had nog geen voorwerk gedaan, had het wel iets later verwacht, dus meteen aan de slag, want het was een grote bestelling met veel wensen.
Ik laat eerst het totaal plaatje even zien. Vind ik zelf erg mooi.
De geboorte taart aan de voorkant.
en de achterkant. 

1 laag gevuld met chocolademousse met stukjes oreo koekjes en kersenjam.
(lekker die mousse koenie en Bien
)
En een laag met amandelcreme met mandarijntjes en abricozenjam en het kleinste laagje met mousse en abricozen, een combie dus.
Dan nog een "grote broer" taart voor Luciano, de grote broer van Valentino. 
gevuld met creme en aardbeienjam.
En als laatste 24 cupcakes voor op het bedrijf van moeders.
Mams heeft een kinderkleding zaak met exclusieve kinderkleding, armani, burberry, guess, enz, en haar logo is met een kroontje en de krullen die je ook op de voor en achterkant van de taart ziet.
Vandaar ook de kroontjes op de cc.
Het geboorte kaartje was een aanplakbiljet van een film met de baby op de buik met vleugeltjes, vandaar deze op de taart.
Sorry voor de vele foto's en het lange verhaal, maar al heeft het me 3 volle dagen werk gekost, ik ben heel blij met het resultaat. 
(en voor wie dit nog niet genoeg vind, er staan nog wat detailfoto's in mijn album.)
Daar mag je inderdaad wel trots op zijn!!!