1 Laatst bewerkt door wendy (01-05-2008 10:16)

Onderwerp: Best trots op mijn totaalplaatje, geboorte opdracht.

Valentino is geboren!!! :D
Zijn moeder bestelde al een paar maanden terug een geboorte taart voor haar zoon die begin mei geboren zou worden.
Het werd een keizersnede, dus dat was handig voor het voorwerken. :D
Maar..... de baby draaide en het mocht gelukkig toch op de natuurlijke manier.
Wel iets minder voorspelbaar voor mij. Toen ze zondag mailde dat de baby al begon te rommelen, schoot ik dan ook even in lichte paniek. :S :O
Ik had nog geen voorwerk gedaan, had het wel iets later verwacht, dus meteen aan de slag, want het was een grote bestelling met veel wensen.
Ik laat eerst het totaal plaatje even zien. Vind ik zelf erg mooi.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZGILZEHC.jpg
De geboorte taart aan de voorkant.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKEIFQ8S.jpg
en de achterkant. :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EJQ36T8A.jpg
1 laag gevuld met chocolademousse met stukjes oreo koekjes en kersenjam.
(lekker die mousse koenie en Bien ;) :+ )
En een laag met amandelcreme met mandarijntjes en abricozenjam en het kleinste laagje met mousse en abricozen, een combie dus.
Dan nog een "grote broer" taart voor Luciano, de grote broer van Valentino.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FRM6DP63.jpg
gevuld met creme en aardbeienjam.
En als laatste 24 cupcakes voor op het bedrijf van moeders.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ULSNPNL3.jpg
Mams heeft een kinderkleding zaak met exclusieve kinderkleding, armani, burberry, guess, enz, en haar logo is met een kroontje en de krullen die je ook op de voor en achterkant van de taart ziet. :) Vandaar ook de kroontjes op de cc.
Het geboorte kaartje was een aanplakbiljet van een film met de baby op de buik met vleugeltjes, vandaar deze op de taart.

Sorry voor de vele foto's en het lange verhaal, maar al heeft het me 3 volle dagen werk gekost, ik ben heel blij met het resultaat. :D
(en voor wie dit nog niet genoeg vind, er staan nog wat detailfoto's in mijn album.)

2 Laatst bewerkt door ers (01-05-2008 10:20)

Re: Best trots op mijn totaalplaatje, geboorte opdracht.

mijn mond valt open ....wat is dat ontzettend mooi.!!! :thumb: Daar mag je inderdaad wel trots op zijn!!!

3

Wauw Wendy, sprakeloos..........vind ze allemaal zo mooi en wat een geweldige foto van dat totaalplaatje. Ga nu op mijn gemakkie het nog eens rustig bekijken!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

tjonge jonge geen woorden voor zo mooi en een geweldig geheel fantastischhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

5

Jemig, denk je net dat je een leuke geboortetaart hebt afgeleverd, krijg je dit.... Valt de mijne weer in het niets ;) ;) ;) ! GEINTJE hoor!
Je hebt baas boven baas en het zij je van harte gegund, want wat is het weer: SCHITTEREND!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Meid, wat een plaatje...dat is er een voor in je boek! Grinnik.
Ik heb op dit moment een kapsel in de oven staan voor, wat ik hoop de geboorte kaart voor ons nieuwe neefje/nichtje....
en als die maar een 10e zo mooi wordt als die creacties van jou (waarvan ik er wel een als voorbeeld ga gebruiken) dan ben ik dik tevreden

7

Schitterend zeg! Van zulke dingen kan ik alleen nog maar dromen!
Ze zullen vast zeer tevreden zijn hoor! Echt harstikke mooi :thumb:

8

Hahahaha, ik zit naar het plaatje te kijk en roep mijn vriend er gelijk al bij, KIJK DAT IS WAT IK NOU MOOI VIND!!!

Kijk even verder en jahooooor!! Het is weer een wendycreatie! Jeetje wat ben ik blij dat ik voor de bevalling nog even wat workshops bij je heb zeg!

Elk compliment wat ik hier zou neerzetten is een understatement! echt prachtig!

9

Heel mooi ! Welke kleuren blauw heb je gebruikt ?

10

Echt prachtig Wendy... Wij weten dat je altijd super leuke ideeen hebt maar dat boetseren van jou vind ik zoooooooooooooooooooo knap. Ongelovelijk !!!!!

xxx Sanja

11

Oooohwww Wendy wat mooi zeg.Schitterend. Mag ik je taart als voorbeeld gebruiken? Ongeveer dan he :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Pr8ig! Schitterend! Die verschillende kleurtjes blauw.....
H

13

Wat een geweldige taart en ook heel veel om te kijken,alles ziet er weer schitterend uit,leuk een taart voor de grote broer,ook superlief met zijn broertje in zijn armen.
En de cc's erbij zijn ook heel leuk!
Goed gedaan,dame!!!!!!!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

ik ben sprakeloos!!! Wow wat ontzettend gaaf en geweldig zeg!!! alle details weer super.
Het totaalplaatje is echt ehhhhh...... WOW!!! ik heb er geen ander woord voor!!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

15

ohhhh...wat mooi en wat een werk zal het geweest zijn. Petje af hoor!

16

Echt helemaal geweldig...3 dagen werk maar dan ook meerdere supercreatie's gemaakt!! Complimenten!! :)

17

Nou die paniek begrijp ik wel ;)

Prachtig werk !!!!

oohhhh, wat waanzinnig mooi!!!!!!!!!!!!!!!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

19

Nou het totaalplaatje ziet er uit als een plaatje :D (geknipt uit een glossy sterren magazine)
Wow..........wat ziet dat er onwijs gaaf en prachtig uit
kan wel blijven kijken

Alles goed???? nee 3 fout

20

Wauw, wat prachtig!

21

Meid, hier kunnen we niet genoeg van zien............Wat een mooi totaalplaatje!!!!!! Zwijmel, zwijmel.......

Groet, Jolanda

22

Hij is super Wendy, tuurlijk mag jij alle foto's showen!!! Heerlijk, zo'n pracht van een stapel met al die lieve kijkdingen erop en eraan!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

23

Jaaaa, super!!! Dit staat mij ook te wachten, maar hier kan ik niet tegenop, natuurlijk...;):)

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

24

ja daar is tie dan heeft die kleine nog lang op zich laten wachten?!
Ik vind het helemaal super geworden helmaal af en toch alleen de grote broer op de taart zonder treintje enzo ziet er prima uit gewoon de blikvanger van zijn eigen taartje!

Die grote taart is ook zo tof geworden, ik ga zo nog ff in je album kijken naar de andere foto's.

maar alles in 1 woord is gewoon WAUW!!!!

25

Wauwie, die zijn inderdaad super. Vooral alles bij elkaar, helemaal gaaf joh, wat een werk.
Ik snap nu ook je stress van het niet voorwerken! :D Dit is niet even iets wat je tussendoor doet (de meeste van je taarten niet, maar goed)...
Die stapel vind ik echt helemaal gaaf, die andere ook. Je cupcakes en die grote broer taart, echt helemaal leuk.
Vooral dat geheel wat zo super bij elkaar past... Helemaal mooi :thumb:

Mijn website: Presentaart