Re: Best trots op mijn totaalplaatje, geboorte opdracht.
Ongelofelijk mooi.
Heeerlijk om naar te kijken.
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Best trots op mijn totaalplaatje, geboorte opdracht.
Ongelofelijk mooi.
Heeerlijk om naar te kijken.
Jeetje Zeg, Voor Hoe Zo`n Groote Familie Moest Je Dit Maken. Heel Erg Mooi Geknutseld.
Super Creatie Weer Zoals Gewoonlijk. Is Er Nou Echt Niet Iets Wat Jij In Taartvorm Niet Kunt Maken?
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Waaaauw Wendy echt super geweldig!! Echt prachtig, zoooo mooi. Wat een werk moet dat geweest zijn!!
In een woord PRACHTIG!!!
Mijn vriend vraagt dan gelijk weer wat kost dat nou als we dat bij je bestellen?? Was ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar!!
Daar is 'ie dan!!!
PRACHTIG
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een geweldig mooi totaalplaatje! En ik vond alle losse decoratie-dingen al zo geweldig mooi 
Nou,alles is al gezegd.Alle superlatieven schieten te kort bij deze creatie! Wendy je bent een TOPPER!!!

Groeten,Monique63
Ja wat moet je hier nou van zeggen, woorden tekort denk ik. Geweldig mooi.
Mensekinderen, met recht dat je zoooooooooooo trots bent!! Wat een ontzettend gaaf geheel!!!
supermooi!
Tjee, wat een werk! Maar het resultat mag er wezen hoor, wat een plaatje! Leuk al die knuffels erop!
Groetjes, Jos
Wendy, je bent geweldig 
Mijn man en ik hebben beide met open mond naar je creaties gekeken, ook op je site. En waaaauw!!!!!!!!
Als ik het goed gelezen heb ben je nog maar 2 jaar bezig??
Super hoor! 
xxx
Wat als Lance niet was gaan fietsen. Wat als Wendy geen taarten was gaan maken.. 
En ik ben heel blij dat het 'wat als' is, het is weer z
Het is weer super Wendy, het geheel is een plaatje, kan zo uit een boek komen.
Prachtig.
Wendy:
Ik noem jou vanaf nu geen taartenbakster meer .
Jij hebt het recht om
TAARTARCHITECT
te worden genoemd.
Heel snel........je baan opzeggen, een pand gaan huren en jouw taarten gaan verkopen voor de prijs die ze echt waard zijn. Want wat jij kan is gewoon zonde om te "amateuren".
Jij hoort in het rijtje thuis van Le beau gateau (qua prijzen die zij vragen in ieder geval!) en Peggy P. mag wel een cursus bij jou gaan volgen zo langzamerhand...
Nou ff genoeg gezegd, behalve nog
Wat een prachtige geboorte collectie WOW
Groetjes, mireille
Wauw!!!!!!! Wat schitterend allemaal.
BEDANKT VOOR AL DIE MOOIE COMPLIMENTEN!!!

Ik kreeg een mailtje van de moeder dat ze het prachtig vond. 
Jozien, ik heb er een gewone vierkanten uitsnijder voor gebruikt, helaas is hij niet meer zo recht, ooit een wieber vorm van geknepen.
Maar het ging wel.
Karen, de kleur is SK Professional kleurpasta Bluebell 20 gr. En dan wel wat gemengd met wat kant en klaar voorgekleurd blauw van Pettinice.
Wendy, Ik kan er wel naar blijven kijken zeg..fantastsisch wat een prachtig geheel, zo compleet! Top! ( heb hem opgeslagen hoor)
Mwah, hier mag je best wel een beetje trots op zijn hoor..........................................
....Muts, ben je gek geworden ofzo? Het is retegaaf geworden!! Echt toppie gedaan!!
Jeetje wat een werk zeg! Schitterend!
Ik zou die foto maar laten inlijsten en heel groot middenin de woonkamer ophangen. Wat een werk! En wat een resultaat. Pràchtig!!!
Wauw...wat een verschikkelijk mooi totaalplaatje 
Het is ongelovelijk prachtig!!!
Kan er niets anders van maken...ben sprakeloos (en dat is moeilijk voor mij
)
ooooooo........ Weer een echte WENDYtaart
GEWELDIG MOOI
Ja.... ik kom ook niet veel verder dan WAUW!!! Wat een prachtig geheel. Helemaal super en wat een details. Je komt niet uitgekeken. Geweldig mooi Wendy!
echt heel erg mooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Best trots op mijn totaalplaatje, geboorte opdracht.