26

Re: Best trots op mijn totaalplaatje, geboorte opdracht.

Helemaal geweldig. Echt super mooi! Die kleuren de details, hier zal ze echt blij mee zijn!

27

heel erg mooi!

28

ohhh ongeloofelijk zeg zo mooi!!! het past allemaal zo mooi bij elkaar zeg, heel mooi!!!!

29

Ik vind het zo geweldig wat je maakt en zo tot in de details uitgewerkt, je bent mijn idool.  Zo gauw er plaats is in een van je modeleer workshop kom ik hem bij je volgen en vind het dan niet erg dat ik hier half Nederland voor door moet crossen, want ik wil zo graag, alleen ze waren allemaal vol, heb je misschien een wachtlijst???

Groetjes Emmy

Groetjes Emmy
www.Tovertaart.nl, zoete magie

30

Bespottelijk mooi gewoon! Alles klopt gewoon altijd bij jou! Kleuren, verhoudingen, combinaties.
Ik ga snel even naar je album want daar kun je altijd alles mooi groot zien.
Ben wel heel nieuwsgierig waar je de wolk van gemaakt hebt. Is dat van marspein of van icing?

31

Prachtig, prachtig, prachtig..... zucht.......... Prachtig, mooi, schitterend.........zucht........., Pra..... :D :D :D

Petje af hoor zooooooo wat een werk en super veel details !!!! Echt ontzeeeeeetttend goed ! mmmmmm ben er vervelend van :D

En je icing letters zijn trouwens goed gelukt ! :thumb:

KLeurencombi is ook toppie !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

32

wauw...zucht,wat een pracht!!alles tot in de details werkelijk schitterend!!!

groetjes mariska

33

De grote broer-taart heb ik gisterenavond in het echt mogen zien (ja, ja, ik was workshoppen bij Wendy :)) en in het echt was hij nog veel en veel mooier!
Wendy, het was gisteren erg gezellig (en erg laat: ik was om 02.30 uur thuis :D) en deze taart is meer dan geweldig! :thumb:
Ik ben blij dat ik gisteren het e.e.a. van je heb mogen leren, wie weet lever ik dan ook ooit iets af wat een beetje in de buurt komt ;):lol:.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

34

Wat wil je dat ik hier op zeg? Woorden schieten gewoon te kort!!!p.s. ik wou dat ik dat kon...

Vele en lieve groetjes Nicole

35

Helemaal Super weer!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

36

Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) ;) ;) ;)

groetjes marlies

37

Ook ik heb de grote broer taart gisteren in real life mogen gezien...en mijn mond valt nog steeds open van de ohhhhhh en ahhhhhhhhh's.
Prachtige taart!! :thumb:

(Was gisteren erg leuk!!
Bedankt voor je gastvrijheid!)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

38

Super gaaf! Echt een heel mooi totaalplaatje!!

39

Oooo wat een fantastisch mooie taart, ik blijf kijken! Jeetje zeg, je zou toch maar in je kraambed liggen en dan zo'n taart krijgen *zucht*

Groetjes, Sylvia

Wat een ontzettend geweldige creaties!!!!! De opdrachtgeefster zal er wel ontzettend tevreden mee geweest zijn?

41

Met zo'n veeleisende klant is het maar goed dat JIJ degene bent die de opdracht maakt....Want dit is weer een PERFECT resultaat! Ik heb zoals altijd alles eerst een kwartiertje heerlijk zitten bewonderen :) Leuk idee om de kroontjes als kraamcakejes te gebruiken!

Vraagje over de grote broer-taart: Maak je die vierkantjes met die patchwork-mal of snijd je de vierkantjes zelf?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

42

Gewoonweg schitterend :Y
De Grote Broer-taart vind ik ook geweldig!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

43

Wat ontzettend leuk om een totaal plaatje te maken met werkelijk alles d'r op en d'r aan! De truk is meer dan goed gelukt!. En moet ook toegeven dat de naam goed bij dolce & gabanna, burberry en louis past hahaha

Voor hoeveel personene is de grote taart en wat is de verhouding? Ziet er nl prachtig uit. Wil me ook wel eens aan een stapeltaart wagen.

Groet Corinne

en...tot de 14e

Groet Corinne

44

WAUW wat een mooie taarten. Die kleertjes, die beertjes, dat wolkje die baby echt alles is mooi.

Groeten van Nicole

45

Wauw zeg.. prachtig. Je hebt weer prachtig werk geleverd. Super !

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

46

wauw zucht wat een plaatje van een taart...geweldig !!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

47

Het is weer een plaatje, dat heb je zomaar even in een paar dagen gemaakt. Tjeempie, daar doe ik toch echt veel langer over, met een heel ander resultaat! Petje af, hij is prachtig!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

48

GE-WEL-DIG!!! Echt h

49

Mijn mond valt ook open zoooooooooooooo mooi zeg, allemaal stuk voor stuk en zo mooi tot in details gedecoreerd....fantastisch!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

jeeeemig zeg!!!
je overtreft jezelf elke keer weer , wat prachtig allemaal en wat een super geheel zeg!!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/