Onderwerp: Gewoon even wat kwijt...
Hallo dames,
Ik heb net voor de eerste keer de bescuitmix gebruikt en hij staat nu in de oven...dit is de eerste taart die ik ga maken trouwens.
Wat een mooi beslag is dat,het gaat nu wel tot over de rand in de springvorm maar goed.
Ik ben al bezig geweest om met marsepein bloemetjes te maken en dat is goed gelukt al zeg ik het zelf maar nu las ik dat je fondant met marsepein kan mengen,
ik heb de ballina fondant thuis en moet ik die dan 1:1 mengen (hetzelfde gewicht) met de marsepein?
Moet ik trouwens nog iets van water doen bij de fondant? of komt die goed uit de verpakking?
Maar goed nu wil ik het kapsel vanavond invriezen en er zaterdagmiddag uithalen om zondag te vullen en te bekleden,ik heb de taart zondagmiddag nodig.
Is dat logisch of raden jullie iets anders aan?
En ik wil er ook een slagroomtaart bij maken voor zondag,als ik de zijkanten insmeer met botermix kan ik daar dan de nootjes aan laten plakken?
Ik ben er zo erg meebezig dat ik er van wakker lig...hoop dat het lukt want anders hebben we geen taart voor de verjaardag van mijn dochtertje...snik! en mijn man maar lachen..
Duim voor me en ik hoop op antwoord.
Succes met al jullie mooie taarten,heb al veel ideeen opgedaan.
Groetjes Marjolein
http://leinmarsepein.mijnalbums.nl/