Onderwerp: Zoals Wietske zei een kadotaartje
Nou, ik heb geprobeerd een kadotaartje te maken hoor. Helaas was de tylose opgegaan tijdens de eerste test met fondant dus dat was nog een probleem. Marsepein heb ik 2-3 dagen laten uitharden hier op de eetkamertafel dus we merken wel hoe lang dit goed blijft. We zaten zelfs nog te overwegen om de rolletjes papier overal tussen te laten en pas weg te halen als we zouden aanbellen bij die mensen. Ik heb het voorbeeld ergens van het net geplukt, weet helaas niet meer waar. We hebben zo een zwarte stift dus mijn dochter heeft op het "kaartje" zelf bedankt enzo geschreven. De taart is gevuld met aarbeienbavarois en slagroom met stukjes verse aardbei, ik hoop dat het lekker is. Jammer is wel dat ik de marsepein iets te dun heb uitgerold dus her en der zie je de taart erdoor heen omdat ook weinig botercreme heb gebruikt. Overigens is mijn dochter nu de gene die de taarten helemaal zelf vult en dijkjes spuit etc. Dus dat is weer een werkje minder.

K vind je strik ook erg leuk! Anders dan ik hier vaak tegenkom, zo met die 'boog' in het midden!