1 Laatst bewerkt door michelle (23-04-2008 07:41)

Onderwerp: Zoals Wietske zei een kadotaartje

Nou, ik heb geprobeerd een kadotaartje te maken hoor. Helaas was de tylose opgegaan tijdens de eerste test met fondant dus dat was nog een probleem. Marsepein heb ik 2-3 dagen laten uitharden hier op de eetkamertafel dus we merken wel hoe lang dit goed blijft. We zaten zelfs nog te overwegen om de rolletjes papier overal tussen te laten en pas weg te halen als we zouden aanbellen bij die mensen. Ik heb het voorbeeld ergens van het net geplukt, weet helaas niet meer waar. We hebben zo een zwarte stift dus mijn dochter heeft op het "kaartje" zelf bedankt enzo geschreven. De taart is gevuld met aarbeienbavarois en slagroom met stukjes verse aardbei, ik hoop dat het lekker is. Jammer is wel dat ik de marsepein iets te dun heb uitgerold dus her en der zie je de taart erdoor heen omdat ook weinig botercreme heb gebruikt. Overigens is mijn dochter nu de gene die de taarten helemaal zelf vult en dijkjes spuit etc. Dus dat is weer een werkje minder.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WCDNIVCJ.jpg

2

Re: Zoals Wietske zei een kadotaartje

Ziet er toch leuk uit. Heel lief hoor, zo`n cadeautje

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Wat een leuke kleuren! :) K vind je strik ook erg leuk! Anders dan ik hier vaak tegenkom, zo met die 'boog' in het midden! ;)

4

Mooie taart! Inderdaad weer een andere strik dan de meeste andere!

Groetjes, Pauline

5

Mooie taart en een leuke kleuren combinatie!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

6

Een leuke strik!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Leuke bedanktaartje! Super!

Groetjes Tweety!

Mooie strik geworden!!En ja jammer dat je er wat van de taart doorheen ziet,volgende keer ietsje dikker inderdaad!!

9

Leuk geworden!
Wat fijn, zo'n handige dochter!

10

Mooi taartje, en ook mooie kleurtjes :thumb:

xxx

11

Hele mooie strik!!  Gezellig taartje!

12

Mooie kleuren zijn je strik zeg....leuke taart

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

13

Ik zou heel hard "BEDANKT!" zeggen... als ik zo'n leuk en mooi taartje kreeg...!

Dat zit wel goed hoor... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Leuke taart...leuke strik... :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

15

Retro altijd leuk!!! Heb het zusje op mijn site staan ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

16

Nou, dat ziet er geweldig uit ! Echt een kadootje om te krijgen !  Wat vonden de ontvangers er van ?????

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

17

bedankt voor de leuke reacties !!! De strik ziet er inderdaad "anders" uit maar dat kwam omdat er meerdere delen toch gesneuveld waren en ik had geen oranje marsepein meer. Ik vond het te riskant om de zelfde kleur te proberen te maken.
Dus het moest maar even zo whahahahahaha.

De ontvangers waren overompeld, we kwamen ze onderweg naar hun toe op straat tegen omdat ze eerder de deur uitmoesten dan ze feitelijk dachten dus we hadden nog geluk, waren we de normale route gelopen die kant op dan hadden we met een taart voor een dichte deur gestaan. Ze hebben snel de taart naar huis gebracht...ze hadden echt niet verwacht !!! Nu maar horen morgen of hij ook lekker smaakte.