1

Onderwerp: Hoeveel koekjes?

Volgende week trouwt mijn collega. Ik ben dus al flink in de weer geweest voor haar. Haar idee was om koekjes op een bordje te leggen met een naamkaartje eraan. Zo hebben de gasten gelijk een bedankje mee naar huis. Hoeveel koekjes zeg je? nou 140 stuks in geel en roze. Lukt dat...?
En ja, het is gelukt. Heb er welgeteld 14 uren mee bezig geweest. Het moeilijkste was dat de koekjes niet in de mondjes van mijn kindjes verdwenen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3PPZZSIN.jpg
roze koekjes: kruidkoekjes met icing en roze pearl dust
gele koekjes: vanille met icing en golden pearl dust

Mijn metekindje had ook eens van de koekjes geproefd enne... maak je 30 koekjes voor traktatie voor mijn verjaardag op school? Tuurlijk voor mijn metekindje alles. (2 koekjes verdwenen mysterieus in de buiken van mijn kindjes, ai, 2 tekort, dus vlug 2 cupcakejes erbij uit de vriezer en beetje versierd. Geef die maar aan de juffen...)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-B44PQTDO.jpg

Al een tijd geleden had ik deze cupcakejes gemaakt: choco met koffiemousse. Mijn ma komt dus telkens op de koffie om deze cupcakejes te verorberen. Ik wilde ze versieren, maar ze waren heel vlug op...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3Z6OBQ3X.jpg

Bedankt om te kijken. Tips en kritiek steeds welkom.

2

Re: Hoeveel koekjes?

Gezellige koekjes zeg!
Ik h eb thuis gelukkig maar eentje die alles wil proeven.
Die cupcakes met choco en koffiemoussezien er wel HEEl lekker uit! Bestaand recept wat ergens terug te vinden is?!?!?

3

Ooh dat ziet er heel leuk uit. Wat een leuk idee zeg om er naamkaartjes aan te doen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

WOw wat ben je druk geweest met je koekjes meid.
140 voor een bruiloft! Die zien er geweldig uit! En de traktatiekoekjes zien er ook geweldig uit!
Maar je cupcakes ... verrukkelijk!

Groetjes Tweety!

5

Gaaf, verrukkelijk, mooi, super speciaal en heel bijzonder!

Wat een berg werk, maar wat een prachtig resultaat... schitterend!!De traktaties voor je metekindje is ook prachtig... kleurrijk en gaaf verpakt!

En bij de cc's kan ik me voorstellen dat je moeder steeds op de koffie komt hoor... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Wat een productie!! Sjongejonge...!!

Wat voor stokjes heb je voor de koekjes gebruikt?
Doe je die voor het bakken er al in?

Vind ze erg mooi en goed gelukt!!

7

petrabennes schreef:

Die cupcakes met choco en koffiemoussezien er wel HEEl lekker uit! Bestaand recept wat ergens terug te vinden is?!?!?

Ik zal het receptje bij de ingezonden receptjes zetten. Het is echt heerlijk.

kids4co schreef:

Wat voor stokjes heb je voor de koekjes gebruikt?
Doe je die voor het bakken er al in?

Ik bak de koekjes per 15. De stokjes steek ik er vlug in als de koekjes uit de oven komen. Maar ze worden heel snel hard, dus m'n ventje helpt dan ook even mee om vlug het stokje in het koekje te steken. Alleen lukte het me niet om tijdig de stokjes er in te steken, maar met 2 ging dat prima. Ik heb de stokjes bij de blokker gekocht: 200 voor 1 euro.

Bedankt voor de reacties. Groetjes

8

Wauw, wat een productie  en zo mooi allemaal.

9

Zo h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Dat heb je echt super gedaan!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Bedankt voor de uitleg, ik ga eens kijken als ik bij de Blokker ben,
vind het een hele leuke tractatie namelijk!!

12

leuk en die koekjes zijn erg mooi!super hoor :)

13

Wat een leuke koekjes allemaal zeg, en je cupcakes zien erheerlijk uit

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.