Onderwerp: Nieuwe woning, Blond Amsterdam en Sparta Rugby
Voor een van de rugbyspelers, voor zijn schoonouders, hij wilde een goede beurt maken. Schoonmoeder is jarig en ze hebben een nieuw huis gekocht

Voor de moeder van mijn buurvrouw, doe maar iets met 10 koppies en de tekst SCHIJFRACE....eh wat zegt u? Tweede keer weer niet verstaan, dus de volgende dag nog maar een keer aan de buuv gevraagd. Blijken de eerste letters van alle namen van de dames te zijn die een weekendje weg gaan en dit was het beste woord wat ze ermee konden maken, zelf natuurlijk ook gepuzzeld maar ik kwam niet op iets beters uit, als ze de f maar niet als een t lezen.
Nou maak ik eigenlijk geen kleine taartjes meer en als ik het wel doe, dan wel iets wat ik zelf leuk vind, dus ik heb er een Blond Amsterdam taartje van gemaakt.

aan de zijkant staan theepotjes
En dan de laatste, de laatste aderlating het seizoen, heb al een slotfeest gehad, een einde schoonmaak, een overdracht en dan nu de laatste stuiptrekking voordat ik 4 maanden kan genieten van de rust. Morgen moeten bij de wasserij de shirts voor de laatste keer opgehaald worden en dan bied ik ze dus een taartje aan, ze wassen voor heel weinig de shirts van ons, dus ze verdienen wel iets lekkers. Het is maar een kleintje en niet zo mooi als mijn andere Sparta Rugby taart, maar het moest een beetje snel.

vulling van alledrie is hetzelfde, botercreme met choco flakes en aardbeienjam.
En dan nu MIJN TIJD, morgen lekker mijn koffertje pakken en mee met de mini cruise naar YORK!!!

ben ik helemaal fan van!