1

Onderwerp: Nieuwe woning, Blond Amsterdam en Sparta Rugby

Voor een van de rugbyspelers, voor zijn schoonouders, hij wilde een goede beurt maken. Schoonmoeder is jarig en ze hebben een nieuw huis gekocht

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KBDYJTYU.jpg

Voor de moeder van mijn buurvrouw, doe maar iets met 10 koppies en de tekst SCHIJFRACE....eh wat zegt u? Tweede keer weer niet verstaan, dus de volgende dag nog maar een keer aan de buuv gevraagd. Blijken de eerste letters van alle namen van de dames te zijn die een weekendje weg gaan en dit was het beste woord wat ze ermee konden maken, zelf natuurlijk ook gepuzzeld maar ik kwam niet op iets beters uit, als ze de f maar niet als een t lezen.

Nou maak ik eigenlijk geen kleine taartjes meer en als ik het wel doe, dan wel iets wat ik zelf leuk vind, dus ik heb er een Blond Amsterdam taartje van gemaakt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H7WAWTCV.jpg

aan de zijkant staan theepotjes

En dan de laatste, de laatste aderlating het seizoen, heb al een slotfeest gehad, een einde schoonmaak, een overdracht en dan nu de laatste stuiptrekking voordat ik 4 maanden kan genieten van de rust. Morgen moeten bij de wasserij de shirts voor de laatste keer opgehaald worden en dan bied ik ze dus een taartje aan, ze wassen voor heel weinig de shirts van ons, dus ze verdienen wel iets lekkers. Het is maar een kleintje en niet zo mooi als mijn andere Sparta Rugby taart, maar het moest een beetje snel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-THMEAORK.jpg

vulling van alledrie is hetzelfde, botercreme met choco flakes en aardbeienjam.

En dan nu MIJN TIJD, morgen lekker mijn koffertje pakken en mee met de mini cruise naar YORK!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Nieuwe woning, Blond Amsterdam en Sparta Rugby

Oooooo Bien... terwijl ik met je MSN (waarbij je heel hard roept dat ik je van 'het posten' hou...) plaats jij even deze drie prachtige taarten...

... die '10 koppies' taart, die jij dan 'even' omgedoopt hebt tot Blond Amsterdam vind ik heeeeel gaaf...

... maar zo ook de rugby taart (lekker he, even geen wedstrijden en rennen langs de lijnen voor de foto's!!!!) en de prachtige taart in de vorm van het huis...

Alledrie anders, alledrie super...

... nogmaals: GENIET van je weekend York en heel, heel veel plezier!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

wat een super leuke taarten weer, die rugby, die blond 020 ,die koppies en dat huis , gaaf, gaaf en nog eens gaaf.

Veel plezier in york

Veel taart plezier

4

Bien, wat ben ik verrast door deze post!!!! Ik wist, dat je voor vandaag een taart mocht maken (het huis dus), maar de rest fietst er ook nog tussendoor!! Stuk voor stuk prachtige taarten. Het huis vind ik heel erg lief met die klimop. Blond Amsterdam is helemaal geweldig !!!! En de Sparta taart is een waanzinnig gebaar naar de wasserij. Geniet van het welverdiende weekend!!!!

Groet, Jolanda

5

Het huis en de spartataart zijn mooi!! Maar de Blond taart is echt geweldig!! :thumb:

Geniet nu lekker van je tripje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Blond is ook hier favoriet! Maar de rest is ook prachtig gedaan.

7

Wat een mooie!! Die tien koppies..supergaaf!!

Je hart fluitsert, luister goed!

8

Erg leuke taarten!!

9

Hoi Bien, ze zijn mooi! Ik vind ze alle drie weer goed :thumb: 
Ook hier is blond wel favoriet.

Geniet van je werverdiende rust, goede reis en vooral heel veel plezier!

Groetjes,
Annelies

10

Oooh wauw wat een super taarten. Die met die hoofdjes erop vind ik super zeg. Erg leuk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Hai Bien, ze zijn mooi! De blond-taart is erg leuk en het huis schattig. En de rugby-taart dik verdiend door de wasserij. Zullen ze zeker op prijs stellen!
Ik vind je letters trouwens erg mooi netjes en recht! :Y

Groetjes, Marielle

12

Hai Bien, ze zijn mooi! De blond-taart is erg leuk en het huis schattig. En de rugby-taart dik verdiend door de wasserij. Zullen ze zeker op prijs stellen!
Ik vind je letters trouwens erg mooi netjes en recht! :Y

Groetjes, Marielle

13

Oh bien wat heb je toch weer supermooie taarten gemaakt zeg! Echt te gek! Vind je blondtaartje zoooooooooooo gaaf. Die ga ik onthouden als ik zelf een keer vriendinnedag heb. En je huisjes taart, is ook zo schattig! en ook je rugbytaart is strak en lekker hoog.
En dan nu........................
NIKS! HELEMAAAL NIKS!
Dus heerlijk genieten van de rust, de vrijheid en een lekekr wijntje ;)
Meid je hebt het verdiend hoor!

14

wat een mooie taartjes vooral ben ik fan van de koppies blond en je huis is ook weer top en de rugby ook hoor

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

Vooral die blond taart vind ik erg leuk!!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

16

Dat doe je toch ook maar weer even........
Ze zijn alle drie weer helemaal leuk en wat een leuk gebaar naar de wasserette toe :thumb:
En nou op naar York en niets moeten doen........en alles mogen :lol: :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

17

ik vind ze alle 3 leuk maar die van blond is wel mijn favoriet!

18

Mooie taartjes,maar de koppies is heel leuk gedaan,alles ziet er weer super uit,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

19

Heel leuk die blond taart....

20

Alledrie toppertjes!! Je blond amsterdam is mijn absolute favoriet moet ik zeggen!!

Hahahaha, daar waar ik altijd stiekum onder het gezichtjes maken uit probeer te komen doe jij er gewoon uit jezelf 'effe' TIEN!!! Mijn respect :)

En nu.......heerlijk en verdiend relaxen!!! Dát heb je wel verdiend zou ik zo denken!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

21

Bein wat super mooie taarten!
De nieuwe huis ziet er zo vriendelijk en welkom uit! De Blond Schijf Race is echt gaaf! Zo vrolijk! En de Rugby Sparta, wow, heel erg strak. Kan niet anders he?

Geniet maar lekker van York! Veel plezier!

Groetjes Tweety!

22

Leuk leuk leuk! vooral de Blond taart :D ben ik helemaal fan van!

23

Hele mooie taarten, voorals die verhuis taart. Heb je zo'n vorm of heb twee vierkanten gebakken?

24

Wat een mooie strakke taarten!
De roze Blond-taart vind ik geweldig!

25

Ik ben wel helemaal weg van je Blond taartje!! Die ga ik echt opslaan hoor!! Heb je daar zelf koppies voor getekend of heb je een tekeningetje ergens van het net geplukt? Nou komt anders wel een keer na York, heel veel plezier en lekker shoppen!!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer